Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 11:03   #121
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Det er jo her det skjer Vimjer!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:05   #122
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Lissomklubben din er mer hemmelig enn privatsalongen.

Ja, vi er jo kjempehemmelige. Det er ingen som vet om oss.

Jeg kjenner jeg blir litt sur her - hva er det du egentlig prøver å si og oppnå? Zol og Elinblu sier i klare ord hva de reagerer på, du hinter om at noen har sagt noe som har sagt noe. Spytt ut, gutt.

Jeg mener vel egentlig det samme som de to du nevner. Dessuten fleiper jeg litt med "åpenheten" deres i tillegg.

Opprinnelig lagt inn av m^3

Han vil nok bli bedt hjem til meg på middag

Var det en invitasjon? Det hadde sikkert vært kjempehyggelig. Men jeg har en mistanke om at jeg har skuslet bort den muligheten i løpet av den siste timen.

Alt er selvsagt basert på rykter, siden jeg aldri noen gang har vært inne og lest i forumet deres.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:05   #123
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[ikke moderator]Jeg vil opplyse om at jeg treffer Polyanna rett som det er, og vi diskuterer både det ene og det hitt. Er det også FP-treff som jeg bør rapportere om? [/ikke moderator]

Gammel 02-05-07, 11:06   #124
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Alt er selvsagt basert på rykter, siden jeg aldri noen gang har vært inne og lest i forumet deres.

Og det er det jeg prøver å si til deg, ikke tro på alle rykter du hører, de stemmer ikke eller er i beste fall sterkt overdrevet.

Gammel 02-05-07, 11:08   #125
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Veldig enig med Elinblu. Miss Norway og zol. Det vil føles slik for dem som står "utenfor" uansett hvor mye andre argumenterer.

Selv har jeg aldri hørt om Lissom eller VM, og det er ikke så viktig med disse klubbene for egen del, men det er likevel noe med prinsippene. Man er med på noe som viser seg å være noe annet likevel.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er jo en fin måte å se det på.

Men noen av oss er litt mer private enn andre, og det må respekteres. Og for de av oss som er litt mer private (eller paranoide, alt etter som) har nå et lite, privat område vi kan skrive om slikt. Det er faktisk ikke verre enn det.

Nei, men det er jo ikke greit for andre å delta. Altså andre som ønsker å være private. Jeg skjønner at det er sånn, men er forundret over at du ikke kan se det fra den andre siden likevel.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:08   #126
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

[skriver som privatperson]Ryli, jeg synes du beveger deg langt over en grense ved å kommentere m^3 sitt personlige liv, helt uavhengig av hva du måtte mene om måten hun treffer folk på. Jeg for min del har truffet Teofelia flere ganger - hva faen, mener du det også er FP treff og at vi burde ha opplyst alle på hele FP hver gang vi møttes? Dette er helt absurd og det er ekkelt at du grafser i andre folk sitt privatliv.[/skriver som privatperson]

Jeg prøver ikke å kommentere noens privatliv, jeg. Og jeg har ingen ting imot at hun ber forumvenner hjem på middag.
Jeg skjønner nå at dette treffet kanskje var et dårlig eksempel fra min side. Men det er nå det ryktene har handlet om, et hemmelig FP-treff, og det var derfor jeg nevnte det.

Gammel 02-05-07, 11:09   #127
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og dette er selvfølgelig knallgøy å spre videre, en masse ting som du ikke en gang vet er sant. Kose seg, med å rulle seg rundt i gossipen. Ja, du fremstår virkelig som en sympatisk kar her - NOT.

Gammel 02-05-07, 11:10   #128
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Han vil nok bli bedt hjem til meg på middag

Selvfølgelig. Det burde jeg jo ha skjønt.

Ja, vi er jo kjempehemmelige. Det er ingen som vet om oss.

Jeg mener vel egentlig det samme som de to du nevner. Dessuten fleiper jeg litt med "åpenheten" deres i tillegg.

Synes du kan kalle en spade for en spade og slutte med hinting, synsing og fleiping. I tillegg bør du holde deg for god til å spre rykter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:10   #129
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke med i hverken MM2 eller det lukkede forumet. Men jeg kan likevel ikke skjønne helt hva problemet med at disse eksisterer mer enn at det finnes hundretusener av maillister og lukkede fora ellers på nettet. En vennegjeng må da få lov til å ha en mailliste seg imellom (er nå sånn jeg oppfatter det lukkede forumet til å være). Det er da bare å starte en egen om man ønsker det.

MM2 kommer man jo seg inn i etterhvert dersom man har interesse for det. Blir det ikke litt ulogisk å mene at det er rart å legge ut personlige ting når man føler at det er andre som ser uten å tilkjennegi at de er her, all den tid det tross alt er Internett det handler om? Man må jo bare regne med at alt man skriver kan bli lest av folk som vet hvem man er og som kanskje ikke tilkjennegir at de er her.

Og i mitt hode er det selvklart at M^3 inviterer akkurat hvem hun vil til middag. Jeg kjenner dem jo ikke, da er det jo helt umulig å bli sår for at man ikke blir invitert. Skjønner ikke problemet med dette.

Gammel 02-05-07, 11:11   #130
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nei, men det er jo ikke greit for andre å delta. Altså andre som ønsker å være private. Jeg skjønner at det er sånn, men er forundret over at du ikke kan se det fra den andre siden likevel.

Jeg forstår det, jeg gjør det. Og det er blant annet derfor det er åpnet for medlemssalong I og II. Og jeg er med på at det føles sårt å stå på utsiden. Men stol iallefall på at de på "innsiden" ikke bruker det forumet til å disse de som er på "utsiden".

Gammel 02-05-07, 11:13   #131
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Men det gjør ikke Lissom heller.. Bare så det er klart!

Gammel 02-05-07, 11:14   #132
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er litt trist hele greia, jeg. Jeg kom også tidlig til FP, på invitasjon fra noen jeg antar er med i VM. Jeg kom hir fordi jeg ønsket å opprettholde kontakt med de på MM fra NM, og jeg trodde at det ville skje ved å flytte over hit. Når de så har gjemt seg bort, er det ikke så mye jeg ser til dem. Iallefall enkelte av dem. Greit nok var jeg ikke så aktiv på NM og MM, men jeg har vært der lenge, og de som jeg antar befinner seg på VM var også de jeg kjente godt og likte best å diskutere med på NM. Det høres nå ut som jeg er snurt fordi jeg ikke er med på VM, kanskje er jeg det, jeg vet ikke. Jeg føler meg i alle fall litt lurt, og ser at jeg registrerte meg på FP på feil grunnlag.

Jeg har forøvrig ikke noe imot lukkete forum, men det bør informeres om det, opptakskrav osv. Så vet man hva man har å forholde seg til. Jeg syns uansett det er uheldig å ha et lukket forum som er stengt for nye medlemmer for alltid. Jeg tror ikke det er sunt for et forum.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:18   #133
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og dette er selvfølgelig knallgøy å spre videre, en masse ting som du ikke en gang vet er sant. Kose seg, med å rulle seg rundt i gossipen. Ja, du fremstår virkelig som en sympatisk kar her - NOT.

Synes du kan kalle en spade for en spade og slutte med hinting, synsing og fleiping. I tillegg bør du holde deg for god til å spre rykter.

Nå har det jo aldri vært sånn at jeg har gått rundt og spredd masse rykter om hva dere driver med. Det jeg prøvde å si var at min oppfatning av VMM er basert på informasjon jeg har fått fra andre FP-medlemmer, noen innenfor og noen utenfor det lukkede forumet. Og siden jeg ikke har tilgang og kan lese med mine egne øyne hva som skrives der inne, så kan ikke det betegnes som noe annet enn rykter.

Gammel 02-05-07, 11:18   #134
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et hemmelig forum, nei! Det er da slett ikke hemmelig, vi nektet jo ikke for at det eksisterte da noen kom i skade for å nevne det ute blant allmuen.

Jeg må for øvrig legge til at jeg kom inn i to lukkede fora da barselklubbene mine på NM ble flyttet. Det har aldri vært så kjedelig der inne som etter flyttingen, så jeg tror jeg foretrekker åpne fora med et litt videre spekter av brukere, jeg. :enkel:

Gammel 02-05-07, 11:20   #135
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ooo, men det har jo jeg! Det er side opp og side ned med intrisange diskusjoner og intime betroelser (visste dere for eksempel at Skilpadda egentlig er mann?), ikke en eneste skrive- eller orddelingsfeil å finne. Det er himmelen sier jeg dere, himmelen!

Eller kanskje det ikke var så spennende.

Sist redigert av Muskat : 02-05-07 kl 11:25.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:21   #136
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Et hemmelig forum, nei! Det er da slett ikke hemmelig, vi nektet jo ikke for at det eksisterte da noen kom i skade for å nevne det ute blant allmuen.

Gammel 02-05-07, 11:22   #137
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et løsen må vel være å flytte det lukkede underforummet bort fra FP. Kall det noe annet også er det rett og slett et lukket forum. Som ingen andre har noe med.

Gammel 02-05-07, 11:23   #138
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som vil ha et lukket forum med sine venner i kan jo også ordne det.

Gammel 02-05-07, 11:24   #139
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er jo en fin måte å se det på.

Men noen av oss er litt mer private enn andre, og det må respekteres. Og for de av oss som er litt mer private (eller paranoide, alt etter som) har nå et lite, privat område vi kan skrive om slikt. Det er faktisk ikke verre enn det.

Og de av oss om også føler for å være private, men som ikke har vært har fra starten, har ingen sjanse til å komme inn i klubben nå.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:25   #140
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Et løsen må vel være å flytte det lukkede underforummet bort fra FP. Kall det noe annet også er det rett og slett et lukket forum. Som ingen andre har noe med.

Eller bare latt det bli synlig på forumlisten. Jeg tror noe så enkelt som det også det ville ført til færre spekulasjoner.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.