Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 10:27   #101
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av m^3

Jeg har aldri blitt bedt til noen andre her inne på middag, ikke hos deg heller.
Forrige gang dette temaet var oppe ble jeg litt lei meg for at det ble så mye oppstuss rundt et privat arrangement, nå blir jeg regelrett sur. Jeg har, som alle her inne, rett til å be hvem F*** jeg vil hjem til middag.

Oi!
Selvsagt er det ingen som nekter deg å arrangere private sammenkomster, verken jeg eller noen andre.

Men sånn jeg forstod det, så lå informasjonen ute i forumet, sånn at alle i VMM i utgangspunktet kunne melde sin ankomst.
Og da blir det for meg litt rart å kalle det et privat arrangement, og ikke et forumrelatert treff. Det hadde vært noe annet om invitasjonen hadde gått rundt på pm og prikker og sms. Men du skal få lov til å mene noe annet, du.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:28   #102
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Enig med Miss Norway. Det er OK at det fins lukkede grupper, men forumet ville tjent på mer åpenhet. Det er lett å latterligjøre konspirasjonsteorier, men slike vil alltid blomstre når forholdene er lagt så godt til rette for det ved at de lukkede forumenes formål og inngangskrav ikke blir ordentlig forklart.

Det er sikkert en irrasjonelt, men jeg føler meg også litt lurt og ble litt lei meg da jeg skjønte at de mest profilerte nickene ikke skriver her, men på lukkede forum.

Vi skriver her, mye her og mest her. De mest aktive brukerene inne på de lukkede delene av forumet er også de mest aktive brukerene på den åpne delen. Jeg forstår at det er vanskelig å tro på, men det er slik det er. Det er heller ikke lov til å diskutere andre brukere på den lukkede delen. Tro meg, er det noe som får moderatorene til å se rødt og få frem sletteiveren så er det det. Det har skjedd noen småglipp underveis, men de har vært få og det er lenge siden sist gang.

Det har også vært åpenhet om den lukkede delen, det har vært skrevet og informert om dette flere ganger. Første gangen denne diskusjonen var oppe var allerede etter svært kort tid, da en bruker fant ut at det var en lukket del. Men det stemmer at vi ikke har uoppfordret informert om det, men hver gang noen spør så får de svar, enten av admin eller av en av moderatorene.

Inngangskrav til medlemssalong I og II har også vært informert om, mange ganger, og der får man også svar om man spør.

Gammel 02-05-07, 10:28   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Invitasjonen kom på mail, hvis det betyr noe, Ryli. Den kom også til personer utenfor salongen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:29   #104
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Oi!
Selvsagt er det ingen som nekter deg å arrangere private sammenkomster, verken jeg eller noen andre.

Men sånn jeg forstod det, så lå informasjonen ute i forumet, sånn at alle i VMM i utgangspunktet kunne melde sin ankomst.
Og da blir det for meg litt rart å kalle det et privat arrangement, og ikke et forumrelatert treff. Det hadde vært noe annet om invitasjonen hadde gått rundt på pm og prikker og sms. Men du skal få lov til å mene noe annet, du.

Invitasjonen gikk først og fremst ut pr. epost, men siden mailinglisten ikke ble brukt like mye som FP, ble mye av middagsdiskusjonen tatt der etterhvert.

Gammel 02-05-07, 10:32   #105
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi!

Hva har du eller noen andre her inne for den sakens skyld med hvilken praktisk måte jeg bruker for å invitere mine venner hjem til meg?
Ja, det var nettvenninner, men likefullt privat. Ellers hadde det ikke vært holdt hjemme hos meg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:32   #106
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke se det aller minste galt i at et lukket underforum har et eget treff. Take it or leave it.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:32   #107
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg kan ikke se det aller minste galt i at et lukket underforum har et eget treff. Take it or leave it.

Nei, hva i alle dager skulle være galt med det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:37   #108
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det har jeg heller aldri sagt. Dere må ha så mange treff dere ønsker for min del. Jeg nevnte kun dette treffet som et eksempel på at det ikke alltid har vært full åpenhet om underforumet, i og med at jeg hørte det ble oppstyr da det ble lekket ut, og dermed ikke var hemmelig lenger.

Gammel 02-05-07, 10:41   #109
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nevnte kun dette treffet som et eksempel på at det ikke alltid har vært full åpenhet om underforumet, i og med at jeg hørte det ble oppstyr da det ble lekket ut, og dermed ikke var hemmelig lenger.

Min venn, den diskusjonen var aldeles ikke en "Å nei! Nå er det ikke hemmelig lenger!"-diskusjon. Det var en diskusjon om hva slags lojalitet brukerne av det lukkede forumet forventet av hverandre.

Det lukkede forumet brukes ikke, og jeg gjentar IKKE!, til å diskutere folk som ikke er medlemmer og ikke kan forsvare seg. Men det aner meg at andre lukkede steder kanskje kan ha andre prinsipper?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:42   #110
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Det har jeg heller aldri sagt. Dere må ha så mange treff dere ønsker for min del. Jeg nevnte kun dette treffet som et eksempel på at det ikke alltid har vært full åpenhet om underforumet, i og med at jeg hørte det ble oppstyr da det ble lekket ut, og dermed ikke var hemmelig lenger.

:Puster med magen:
Det har vært åpenhet om det lukkede forumet, helt siden FP ble startet. Admin har ikke proaktivt gått ut og informert om det, men det har aldri blitt benektet eller prøvd å feie under stolen. Det ble tatt en prinsippavgjørelse om dette av admin i samarbeid med moderatorgruppen helt i starten om at dette skulle det ikke være hemligstemplet.

Og vært så snill og ikke tro på alt "man hører" eller "blir fortalt". En fjær har en tendens til å bli til en hel hønsegård når man får gjenfortalt noe gjennom ett eller flere ledd.

Gammel 02-05-07, 10:43   #111
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Min venn, den diskusjonen var aldeles ikke en "Å nei! Nå er det ikke hemmelig lenger!"-diskusjon. Det var en diskusjon om hva slags lojalitet brukerne av det lukkede forumet forventet av hverandre.

Ok, takk for oppklaringen.

Gammel 02-05-07, 10:44   #112
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[m]en det aner meg at andre lukkede steder kanskje kan ha andre prinsipper?

Det er mykje som tyder på det.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:45   #113
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og vært så snill og ikke tro på alt "man hører" eller "blir fortalt". En fjær har en tendens til å bli til en hel hønsegård når man får gjenfortalt noe gjennom ett eller flere ledd.

Jepp, og sånn kommer det til å forbli så lenge det ikke er full åpenhet om ting.

Gammel 02-05-07, 10:49   #114
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Men det aner meg at andre lukkede steder kanskje kan ha andre prinsipper?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er mykje som tyder på det.

Snakker vi generelt her, eller snakker vi Lissomklubben?

Gammel 02-05-07, 10:51   #115
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Det kommer aldri til å være full åpenhet om hva som diskuteres i det lukkede forumet, fordi det som skrives der er privat. Det vi har sagt, og sier gang på gang, er at andre brukere ikke skal diskuteres der inne, og om noen gjør det så blir det redigert bort veldig fort, enten ved at vedkommende gjør det selv eller at vi moderatorer gjør det. Det var noen få slike overtramp i starten, men det er lenge siden sist.

Det brukes til å diskutere private ting, ting man ikke vil at naboen, kollegaen eller familie for den del ikke skal kunne søke opp, som de kan på et helt åpent forum. Jeg har f.eks. svigerinnen min her inne på FP, og selv om jeg synes hun er et superflott menneske så er det ting jeg ikke vil at hun skal få vite. Slike ting skrives det om der inne.

Gammel 02-05-07, 10:56   #116
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynner å innse at jeg har et ubegripelig kjedelig liv, jeg nå, ettersom jeg ikke har noen private ting jeg trenger å drøfte på et lukket forum av tredje grad.

Gammel 02-05-07, 10:59   #117
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble aldri noe oppstyr og det var aldri superhemmelig. Lissomklubben din er mer hemmelig enn privatsalongen.

Jeg kjenner jeg blir litt sur her - hva er det du egentlig prøver å si og oppnå? Zol og Elinblu sier i klare ord hva de reagerer på, du hinter om at noen har sagt noe som har sagt noe. Spytt ut, gutt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:00   #118
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg begynner å innse at jeg har et ubegripelig kjedelig liv, jeg nå, ettersom jeg ikke har noen private ting jeg trenger å drøfte på et lukket forum av tredje grad.

Det er jo en fin måte å se det på.

Men noen av oss er litt mer private enn andre, og det må respekteres. Og for de av oss som er litt mer private (eller paranoide, alt etter som) har nå et lite, privat område vi kan skrive om slikt. Det er faktisk ikke verre enn det.

Gammel 02-05-07, 11:00   #119
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

hva er det du egentlig prøver å si og oppnå?

Han vil nok bli bedt hjem til meg på middag

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:02   #120
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg vil bare opplyse om at jeg har MSN-adressen til mange her inne og chatter med dem.

HVA!!! Du chatter ikke med meg!

Ups! Sorry, en litt sleivete kommentar.

[skriver som privatperson]Ryli, jeg synes du beveger deg langt over en grense ved å kommentere m^3 sitt personlige liv, helt uavhengig av hva du måtte mene om måten hun treffer folk på. Jeg for min del har truffet Teofelia flere ganger - hva faen, mener du det også er FP treff og at vi burde ha opplyst alle på hele FP hver gang vi møttes? Dette er helt absurd og det er ekkelt at du grafser i andre folk sitt privatliv.[/skriver som privatperson]

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.