Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 22:03   #121
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

oi - jeg gir jo 5 poeng, jo!
Nå skal det prikkes!

Høh. Jeg gir bare 1 poeng fremdeles.

Gammel 03-06-13, 22:09   #122
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Vandrefalk here I come.

Snegle: 0,004 km/t

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:12   #123
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Snegle: 0,004 km/t

Dette forklarer ALT.

Gammel 03-06-13, 22:12   #124
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg gir også bare 1 poeng,Njulaif,om det er noen trøst.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:14   #125
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg harf to femtitallskjoler, altså. En strapless partydress i rød fløyel og en annen grå med hvite prikker i litt mer hverdagsutgave.

Jeg lover å ta bilder og legge ut imorgen.

Kan man plutselig ikke legge seg på et døgn, nå? usser ikke opp bad og kjøper ikke hytte:

Gammel 03-06-13, 22:15   #126
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sånn som dere outer poengstyrken deres blir vi nok satt tilbake alle mann snart.

Gammel 03-06-13, 22:20   #127
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg oppdatert meg på hvordan man man klatrer på poenggivingsskalaen, så det er bare å jobba på. Alltid kjekt å ha et mål å jobbe mot.

Må stå på en stund for å nå 10 000 innlegg dog. Så det store spørsmålet nå er jo om jeg når "vært medlem i 3 år" eller 10 000 innlegg først. Det gjenstår å se.

Dessuten: Om det bare er et poeng man får hos meg, så er det jo et riiimelig gullkantet poeng altså.

Gammel 03-06-13, 22:20   #128
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Nå har jeg oppdatert meg på hvordan man man klatrer på poenggivingsskalaen, så det er bare å jobba på. Alltid kjekt å ha et mål å jobbe mot.

Må stå på en stund for å nå 10 000 innlegg dog. Så det store spørsmålet nå er jo om jeg når "vært medlem i 3 år" eller 10 000 innlegg først. Det gjenstår å se.

Link?

Gammel 03-06-13, 22:23   #129
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Link?

Til poenggivingsskalaen?
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=117753

Gammel 03-06-13, 22:25   #130
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Til poenggivingsskalaen?
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=117753

Så altså, det er bare til og skrive som søren, få masse ryktepoeng som søren og skru tiden frem i tid, og VIPS så har vi 10poeng å prikke for vi å.

Gammel 03-06-13, 22:29   #131
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Så altså, det er bare til og skrive som søren, få masse ryktepoeng som søren og skru tiden frem i tid, og VIPS så har vi 10poeng å prikke for vi å.

Men, hey! Dette året jeg har vært medlem her inne har flydd av gårde, så to til går nok før jeg får sukker for meg også vil jeg tro. :føler meg gammel som snakker om at tida går fort plutselig:

Gammel 03-06-13, 22:30   #132
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Men, hey! Dette året jeg har vært medlem her inne har flydd av gårde, så to til går nok før jeg får sukker for meg også vil jeg tro. :føler meg gammel som snakker om at tida går fort plutselig:

Ja visst, tia flyr avsted, og om den ikke flyr fort nok, så går det ann å endre nick til ravnefalk eller fiskefalk eller hva det var her, for de flyr visstnok veldig fort.

Gammel 03-06-13, 22:34   #133
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Vandrefalk ass. Knall fjærkre.

Ja, altså... Jeg er ikke misfornøyd med poenggivings-opptjene-systemet altså, jeg er bare i køddehumør akkurat nå. Bare sånn for ordens skyld.

Gammel 03-06-13, 22:37   #134
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Ah! Det forklarer hvorfor jeg kan gi mer enn 1. Jeg regga meg jo en gang i 2009 uten å bli aktiv da.
Edit: eller er det først i sept 2013 jeg går opp? (hvorfor har jeg da to?)
Edit 2: Det var visst 3 år og da stemmer det jo. Tenkte 4 år.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 23:09   #135
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Vandrefalk ass. Knall fjærkre.

Ja, altså... Jeg er ikke misfornøyd med poenggivings-opptjene-systemet altså, jeg er bare i køddehumør akkurat nå. Bare sånn for ordens skyld.

Nei tror vel alle skjønte det.
Håper jeg.

Det er liksom ikke så himla nøye for meg heller, bare så det er sagt for ordens skyld å.

Gammel 03-06-13, 23:22   #136
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Så flott at grensene er satt ned. Kjøpte en del på markedsplassen tidligere, og gleder meg til å bruke den igjen. Bare noen poeng til før jeg er der

Gammel 03-06-13, 23:28   #137
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Korleis veit ein kor mange poeng ein gir?

Gammel 03-06-13, 23:29   #138
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Korleis veit ein kor mange poeng ein gir?

Eg fann. Eg gir to poeng. Det er kanskje ikkje noko å skryte av?

Gammel 03-06-13, 23:33   #139
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Si ikke det. Det er jo 100% mer enn 1, eller enda bedre: 200% av 1.

Gammel 03-06-13, 23:33   #140
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle monner drar.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.