Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 14:34   #101
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Kanskje høre om noen er inntr i alle klærne jeg nettopp har rydda ut fra yngste jenta her da Det var jo kjekt.

Gammel 03-06-13, 14:34   #102
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg vil også ha femtitallskjole! Jeg aner en budrunde. (Og jeg har jo blitt så god til å tape dem. )

Om det blir budrunde vinner du glatt. Jeg er i ferd med å pusse opp et bad.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:37   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, Tally, jeg holder på å kjøpe hytte i tide og utide. Senest i går.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:39   #104
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så gøy! Da er jeg plutselig ikke så langt unna tilgang.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:41   #105
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg harf to femtitallskjoler, altså. En strapless partydress i rød fløyel og en annen grå med hvite prikker i litt mer hverdagsutgave.

Jeg lover å ta bilder og legge ut imorgen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:45   #106
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg harf to femtitallskjoler, altså. En strapless partydress i rød fløyel og en annen grå med hvite prikker i litt mer hverdagsutgave.

Jeg lover å ta bilder og legge ut imorgen.

Gleder meg til å se dem altså. Og så synes jeg at kjøper burde legge ut bilder av seg selv med dem på.

Gammel 03-06-13, 15:52   #107
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

Flott avgjørelse!

Da mangler jeg bare noen prikker, istedet for veldig mange. Men jeg ser jo den at jeg ikke er en som er veldig aktiv, hverken som innleggsskriver eller prikker selv, så det er naturlig at det tar litt tid.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:26   #108
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

Så flott!
Jeg handler masse på finn til min minste så dette er jo flotte nyheter!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:41   #109
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Så bra! Da håper jeg aktivitetet øker og at Pøbel sin kjole blir min!

Gammel 03-06-13, 20:16   #110
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åj, jammen då har eg jo tilgang!

Gammel 03-06-13, 20:21   #111
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Gjelder dette tilgang til medlemssalongen også?

Gammel 03-06-13, 20:23   #112
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Gjelder dette tilgang til medlemssalongen også?

Nei. Medlemssalongen har 100/100 i krav og M2 har 1000/1000. Disse endres ikke.

Adrienne - moderator

Gammel 03-06-13, 20:30   #113
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

m2 kommer jeg aldri inn på.

Hva er egentlig forskjellen mellom m og m2?

Gammel 03-06-13, 20:46   #114
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Antall som har tilgang, enkelt og greit.

Gammel 03-06-13, 21:16   #115
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

m2 kommer jeg aldri inn på.

.
Men så heter du jo Sneglo, og da går det litt treeeegt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:20   #116
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

.
Men så heter du jo Sneglo, og da går det litt treeeegt.

Jaggu, kanskje skifte nick.

Gammel 03-06-13, 21:26   #117
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jaggu, kanskje skifte nick.

Tok meg den friheten å finne verdens raskeste dyr:

1. Vandrefalk
HastigheT: 325 km/t

2. Tårnseiler
Hastighet: 170 km/t

3. Svart marlin
Hastighet: 128 km/t

4. Gepard
Hastighet: 120 km/t

5. Flygefisk
Hastighet: 110 km/t

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:30   #118
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flottings, da er jeg ikke langt unna.

Gammel 03-06-13, 21:34   #119
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Tok meg den friheten å finne verdens raskeste dyr:

1. Vandrefalk
HastigheT: 325 km/t

2. Tårnseiler
Hastighet: 170 km/t

3. Svart marlin
Hastighet: 128 km/t

4. Gepard
Hastighet: 120 km/t

5. Flygefisk
Hastighet: 110 km/t

Vandrefalk here I come.

Gammel 03-06-13, 22:01   #120
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Supert! Håper det funker og at folk som har strevd med å komme inn, er fornøyd.

Jeg har brukt denne saken til å huske på å være flinkere til å prikke folk. Jeg gir jo plutselig 3 poeng.

oi - jeg gir jo 5 poeng, jo!
Nå skal det prikkes!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.