Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 01:23   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så mener du at det at privatsalongen finnes er en medvirkende årsak til at aktiviteten har gått ned, eller mener du bare at det at man vet om privatsalongen medfører at man legger merke til at aktiviteten er mindre enn den "burde" være? Det er jo ganske stor forskjell.

Begge deler. Tror jeg. Det er litt for sent for hjernen min, men jeg skal forsøke å spesifisere enda mer.

Aktiviteten har gått ned fordi noen ser at de deler i det åpne rom mens andre kan dele i lukket rom. Ideen om et lukket rom er god, og da er det kanskje fristende å forsøke å kopiere den andre steder.

Det at man vet om VM betyr jo at man lettere legger merke til brukere som har hundre- og tusenvis av meldinger men som ikke er aktive i åpent forum. Da foregår det jo noe på et sted man selv ikke ser. Jeg vet at jeg på rolige kvelder i det åpne forumet har sett at der er tråder i de lukkede områdene som har hatt stor trafikk hele kvelden. Selvfølgelig føler jeg at jeg da ikke er med "der det skjer" og søker meg andre steder.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.