Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 10:19   #1
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Eg hadde tilgang i tre-fire dagar før kravet gikk opp, og har gitt egentlig gitt opp.

Ikkje skriv eg mange nok innlegg, ikkje er dei særskilt gode, og ikkje har eg mykje smart å seie. Eg er her daglig, men leser mest og bruker søkefunksjonen flittig. Då eg heller ikkje er her for å spamme forumet med smilefjes/gratulerer/hurra-poster, gidder ikkje kommentere berre for å kommentere. Har ikkje fått ein einaste prikk sidan i fjor ser eg, men sånn er no det.

Hadde nok ikkje brukt markedsplassen uansett tipper eg, eg sliter ut alt før det blir kasta (meir eller mindre), og alt anna går stort sett til fretex/asylmottak, handler minst mulig.
Men mest av alt kanskje fordi eg ønsker å vere anonym på nettet, og å gi ut navn og adresse til skumle kjerringer på nettet?

Generelt sett tykkjer eg dog at dei gamle krava var for lave, medan dei nye muligens er for høge, og vil tru at å senke ryktekravet noko sikkert er lurt.

Gammel 03-06-13, 10:21   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Hadde nok ikkje brukt markedsplassen uansett tipper eg, eg sliter ut alt før det blir kasta (meir eller mindre), og alt anna går stort sett til fretex/asylmottak, handler minst mulig.

Dette var verd en grønn en, synes jeg.

Gammel 03-06-13, 10:25   #3
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Savner også å kunne være inne på markedplassen. Syns man skulle heller sett mer på hvor mange innlegg man har enn ryktepoeng. Sitter mest på telefonen og da får jeg ikke prikket.

Jeg leser en del men er dessverre ikke så flink til å svare på alt så da er det ikke lett å få prikker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.