Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 10:45   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg skjønner at ikke alle kan alt, det kan ikke jeg heller. jeg jobber ikke med dette, og har kun overflatisk kunnskap i forhold til mange andre.

Zoë: jeg mener ikke at du skal kunne detaljer om diverse for å kunne uttale deg, altså. Men når man bruker juridiske begreper, eller begreper som ikke er juridiske i en juridisk kontekst, så er det avgjørende (for meg) å forstå hva motparten mener og har lagt som bakgrunnsmening i begrepet de benyttet for å evt kunne svare. Vinningskriminalitet og økonomisk kriminalitet er feks ikke synonymer i denne sammenheng. At noe er "mindre alvorlig" er ganske upresist da folk mest sannsynlig har avvikende meninger om hva som er alvorlig og ikke mht vinningskriminalitet og hvor grensene går. I tillegg har rettspraksis lagt noen føringer for hva som skal/ikke skal legges i begrepet (uten at jeg husker nærmere).

Kan også legge til at jeg bruker lite smilyer når jeg skriver, så jeg høres stort sett surere ut enn hva jeg er:-) Egentlig er jeg ganske blid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.