|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg våkner skrubbsulten så spiser alltid frokost. Hva som helst.
|
|
|
#42 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser frokost hver dag. Jeg er vanedyr og spiser stort sett det samme. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
Men franske kvinner (i denne kategorien) spiser jo ikke norsk kosthold resten av dagen heller. De sulter, og er generelt sure.
|
|
|
#44 |
|
Leser
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Veldig varierende. Jeg jobber med standariseringsprosessen nå.
|
|
|
#45 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser en brødskrive eller en yoghurt. Appelsinjuice og kaffe til. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Ah, ikke de jeg har møtt. De er akkurat som i boken, løper rundt på høye hæler og smiler hele dagen (Pariskvinner går jo mange kilometer om dagen), spiser en treretters (men sunn) lunsj som inkluderer en stor salat og litt ost som avslutning, har et par glass vin i løpet av dagen og spiser gjerne ordentlig til middag også. Men de spiser mye grønt, sitter alltid ved et bord når de spiser og de spiser små mengder. Jeg er naturlig ganske småspist, så jeg tror det passer bra for meg, et sånt kosthold.
|
|
|
#48 |
|
Epikur
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Hjemme: Stort glass vann 0710.
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva spiser du til frokost?Et halvt glass mangojuice ved kjøkkenbenken inntas før jeg drar. På kontoret spiser jeg en skyr og drikker 1-2-3 kopper te. Jeg prøver å rekke å få i meg den skyren før lunsj, men av og til blir det bare en halvtime før og da er jeg jo ikke sulten til lunsj. Da må jeg ut og kjøpe mat i ett-halv to-tida, og jeg er litt i usynk med resten av verden.
|
|
|
#51 |
|
kamerat
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser ikke frokost for å være sunn og flink, altså. Det er mer at jeg virkelig ikke fungerer hvis jeg ikke gjør det, jeg er alltid kjempesulten om morgenen.
|
|
|
#53 |
|
Borte
|
For noen år siden lot jeg som jeg var en blanding av engelsk/amerikansk/trailersjåfør og kjøpte frokost på Shell flere dager i uken. Ikke en liten cookie med cappuccino, det ville vært for raffinert, jeg klinket til med ferdigsmurt sandwich med egg, bacon og majo, en stor sjokolade - gjerne sportlunsj (det høres jo ganske sunt ut) og en flaske brus eller iste. Når jeg skulle variere spiste jeg oste-bacon-pølse. Det var ikke sunt. Ikke billig heller. Men jeg var mett til langt ut på dagen.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 24-05-13 kl 16:39. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er alltid sulten om morgenen og spiser alltid frokost. På hverdager spiser jeg ofte havregrøt (med cottage cheese, noen valnøtter og noen blåbær), evt. müsli hvis vi har. Eller et par brødskiver eller knekkebrød med ost eller leverpostei. Drikker boblevann med en skvett appelsinjuice i. Det trenger ikke være mye, men akkurat appelsinjuice er den eneste delen av frokosten jeg "må" ha - jeg kan godt spise noe annet enn jeg pleier. Kaffen venter jeg med til jeg kommer på jobb.
|
|
|
#55 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg liker ikke frokost, jeg liker ikke å spise før jeg er skikkelig våken, jeg liker ikke å spise mens det skjer mange ting rundt meg og i det hele tatt. Men jeg er så flink pike at jeg vet at jeg trenger mat, så jeg smører gjerne en skive eller to og spiser i bilen. Mens jeg våkner, hører på P2 og har kvalitetstid med meg selv. Og kaffekoppen.
|
|
|
#56 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må ha frokost. Nå for tiden er det som regel to knekkebrød med kaviar og gulost. Av og til to brødskiver med gulost og et lass med paprika.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser frokost etter at barna er levert, eller på vei til skolen (lang kjørevei). |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er en sløving når det gjelder mat, men frokosten må være på plass. Det er som regel to grove brødskiver med geitost, ett glass juice og en stor kopp kaffe.
|
|
![]() |
|
|