Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan slutte å trøstespise?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-13, 13:44   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan slutte å trøstespise?

Da jeg sluttet å røyke bestemte jeg at hver gang jeg hadde lyst på en røyk skulle jeg vente i ti minutter. Om jeg fremdeles hadde lyst på, skulle jeg unne meg en. Røyksuget gikk så godt som alltid over. Jeg er usikker på om det er mulig å overføre til trøstespising, men tror Polyanna er inne på noe i forhold til å endre tankemønsteret sitt. I stedet for å tenke på deg selv som en som trøstespiser må du overbevise deg selv om at du er en person som ikke gjør det. Du må rett og slett finne et annet utløp for frustrasjonen din.

Er det noe du virkelig, virkelig liker å drive med? Kan du sette noen gulrøtter for deg selv? Ikke trøstespist på en uke: fjelltur. Ikke trøstespist på en måned: ny bukse. Osv.

I tillegg tror jeg det er viktig å ha stabilt blodsukker. De gangene jeg går på en sjokoladesmell under middagshopping er når jeg er ekstremt sulten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.