Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Berlin i 11 dager, what to do for barnefamilier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-13, 14:38   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Berlin i 11 dager, what to do for barnefamilier?

Prenzl'berg er topp med barn, ja, men det er jo mer et omraade for fastboende med barn enn for turister med barn, dvs. det ligger ikke akkurat "midt i smöröyet" for andre ting. Offentlig transport er OK, men det er noen ganger litt surrete med overgang fra S-bahn til U-bahn og motsatt, men det finner dere ut av. Evt. kan dere jo leie bil. Sykkelleie er ogsaa göy i Berlin, men omraadet dere bor til er litt utenfor, kan det bli vel langt frem og tilbake.

Faa med dere markedet paa lördagen. Dropp frokost eller lunsj paa hotellet/i leiligheten den dagen og spis hva dere finner underveis. Apropos frokost: Det er ett av de maaltidene som Berlinere ofte spiser ute, saa det finnes mange frokostrestauranter aa gaa til. Veldig koselig.

Det kan saa absolutt bli veldig varmt i Berlin om sommeren, saa parker og bassenger er et must. Vi bor som oftest paa hotell med basseng naar vi er der, saa jeg vet ikke helt hvor du finner dem, men lag deg en liste.

Dyrehagen er kjempefin og har ogsaa en veldig fin lekeplass for barn, saa jeg ville absolutt dratt dit.

Ellers har jeg skrevet en god del tips et annet sted her inne, saa sök opp det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.