Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Berlin i 11 dager, what to do for barnefamilier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-13, 21:26   #21
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Berlin i 11 dager, what to do for barnefamilier?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Tusen takk for mange flotte tips. Dette kommer til å bli knallbra, jeg gleder meg.
Checkpoint Charlie, det er altså et museum? Jeg er veldig fascinert (om det er lov å si det) av 2. verdenskrig, så dit må jeg absolutt.

Checkpoint Charlie er et museum som omhandler alt som har med muren aa gjöre, altsaa ikke selve 2. verdenskrig, men det som skjedde i Berlin etter krigen, saerlig fra da muren ble bygget noen aar senere og frem til den ble revet - inkl. livet bak muren, flukt etc. Gutten vaar (9 da vi var der sist) var veldig begeistret for det museet, ogsaa, men vaer obs paa at det er mye aa lese og mindre ting aa se paa sml. med andre museer.

Hvis du er interessert i krigen og har mye tid til raadighet, kan du ogsaa vurdere et besök i den tidligere konsentrasjonsleiren Sachsenhausen. Det er ca 30 minutter utenfor byen, kanskje litt lenger. Ikke helt en hyggelig utflukt for og med smaa barn, saaklart.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.