Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg en fin veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 08:53   #181
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg en fin veske

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har vært på jakt etter en mindre veske med bærestropp. Har samme type fra Furla i lyst skinn som jeg liker svært godt.

Jeg kjøpte nå på www.modalu.com outlet, 110 € + 10 € i frakt. 900 + gebyr og moms, i alt 1275,-.

Jeg fikk min i forrige uke. Er svært fornøyd. iPad går fint oppi, Bodums termokrus får plass, og det ble en god pris. Jeg har Mulberry Bayswater i fargen oak, men bruker den svært sjelden. Både stor og upraktisk. Men vil fortsatt ha den. Den bærbare pcen jeg bruker er to kg og passer best i sekk.

Gammel 24-04-13, 08:57   #182
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk min i forrige uke. Er svært fornøyd. iPad går fint oppi, Bodums termokrus får plass, og det ble en god pris.

Jeg også! Var veldig fornøyd med at den kom så raskt. Den er helt nydelig. Mykt, deilig skinn, passe stor og praktisk med mange rom.

Jeg bestilte i Cappuccino, men den ser lekker ut i den fargen du kjøpte også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 09:02   #183
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Både Cappuccino og Nessies veske er nydelige. Men jeg skulle ha en brun, går til alt, hele året veske. Og det har jeg. . Jeg kjøpte en lys lekker veske fra Furla i Roma, ikke ulik den lille Pippa vesken.

Gammel 24-04-13, 09:06   #184
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fått denne.

Og jammen fikk jeg akkurat plass til min MacBook Air også!
Dog uten noe beskyttelse på den da.

Men veska er nydelig. Elsker fargen, og de små detaljene.

Ja, den er bare smashing - hele veska. Digg, digg, digger den!!

Mac Air går helt uproblematisk nedi ja - genialt å kunne "unnskylde" vesken med at den også funker som PC-veske og er grei å ha i jobbsammenheng.

Gammel 24-04-13, 09:07   #185
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Ja, den er bare smashing - hele veska. Digg, digg, digger den!!

Mac Air går helt uproblematisk nedi ja - genialt å kunne "unnskylde" vesken med at den også funker som PC-veske og er grei å ha i jobbsammenheng.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 09:10   #186
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg våget meg inn i en litt eksklusiv butikk på lørdag for jeg så Pippavesken utstilt i vinduet.
De hadde både Pippavesker og den fra Michael Kors. Ohlala. De var utrolig lekre men jeg likte nok den fra MK best når jeg så de IR.
Tror jeg må titte etter en sånn veske når vi skal til London i sommer.

Jeg så også på MK, men den blir litt hakket for «elegant» for min del.

Gammel 24-04-13, 09:32   #187
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

MK Hamilton skal jeg ha når jeg kommer meg til London til sommeren altså, men om den blir sort eller mørk blå har jeg ikke bestemt meg helt for, selv om jeg nok heller mot sort. Trenger en fin, sort veske med litt størrelse.

Jeg hadde jo plukket meg ut Charlton crossbody i vanilla farge, men mannen kom med overraskelse hjem i går og hadde med seg veske (og lommebok) i vanilla, men denne i steden. Litt mer elegant er den jo, og en annen type veske enn andre her i tråden, men den er faktisk skikkelig kul til skinnjakka og jeans altså - og ikke minst fin til sommerkjoler mm. for sesongen vi har foran oss.

Gammel 24-04-13, 10:29   #188
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirert av denne tråden har jeg nå funnet ut at jeg MÅ ha en Michael Kors Joan Large Satchel.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 10:36   #189
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noen som kan tipse konkret om en (stor) veskebutikk i London evt en som helst sikkert selger denne MK vesken? Gatenavn holder altså.

Gammel 24-04-13, 11:54   #190
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ingen kan komme å si at man blir påvirket av shoppingtråder og sånn på FP iallefall.

Gammel 24-04-13, 11:59   #191
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen kan komme å si at man blir påvirket av shoppingtråder og sånn på FP iallefall.

Man har da integritet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 12:08   #192
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Definitivt.

Gammel 24-04-13, 12:16   #193
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg hadde jo plukket meg ut Charlton crossbody i vanilla farge, men mannen kom med overraskelse hjem i går og hadde med seg veske (og lommebok) i vanilla, men denne i steden. Litt mer elegant er den jo, og en annen type veske enn andre her i tråden, men den er faktisk skikkelig kul til skinnjakka og jeans altså - og ikke minst fin til sommerkjoler mm. for sesongen vi har foran oss.

Den var så lekker! Nøyaktig hva heter den og hvor er den kjøpt?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 13:39   #194
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Noen som kan tipse konkret om en (stor) veskebutikk i London evt en som helst sikkert selger denne MK vesken? Gatenavn holder altså.

Selfridges hadde det meste med Marc J og Michael Kors avdelinger. Det var riktignok i fjor.

Gammel 24-04-13, 14:29   #195
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den var så lekker! Nøyaktig hva heter den og hvor er den kjøpt?

Michael Kors mod. Denauve Shoulder Bag i farge vanilla.

Akkurat denne ble kjøpt på Schipol i går, etter at mannen hadde lett Manchester rundt etter en annen MK-veske jeg hadde hintet om at han gjerne måtte kjøpe med hjem hvis han tilfeldigvis skulle komme over den , men den burde vel være mulig å få tak i hos MK-forhandlere her og, tenker jeg. Aner ikke hva den kostet.

Gammel 24-04-13, 14:30   #196
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

http://www.dillards.com/product/MICH..._301_503707191

Gammel 24-04-13, 14:37   #197
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, bomull!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 17:42   #198
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Selfridges hadde det meste med Marc J og Michael Kors avdelinger. Det var riktignok i fjor.

Tusen takk for tips, Det er notert.

Gammel 27-04-13, 21:25   #199
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne fra Campomaggi ligner litt på de Nessie viste. Den kikket jeg på i går på Zalando, og tror den er mer i min gate enn Pippa-vesken. Når jeg også ser at Pippa er en sånn kjendisgreie, så blir jeg enda mer i tvil.

Den var flott!

Må slike bæres på en skulder, eller kan de bæres på skrå? Hvis noen skjønner hva jeg mener.

Sist redigert av banana : 27-04-13 kl 21:31.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 22:47   #200
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

oh!!

Jeg liker vanligvis ikke sånne grove lærvesker, men den var jo rett og slett kjempefin! Den og den MK-veska. Også har de den i en PC-utgave også, jeg trenger snart ny PC-veske siden jeg har slitt ut den gamle...

5000-ish

Har du kjøpt denne M^2? Tittet på den i dag i en annen farge og ble ikke overbegeistret. Og prisen er jo avskrekkende.

Fått denne.

Og jammen fikk jeg akkurat plass til min MacBook Air også!
Dog uten noe beskyttelse på den da.

Men veska er nydelig. Elsker fargen, og de små detaljene.

Det er altså plass til en 13,6" i denne?
Ser at den kommer i svart til sommeren. http://www.modalu.com/shop/pippacoll...croc-grab.html
Er det skulderrem på den?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.