Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg en fin veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-13, 15:51   #161
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin veske

Men jeg liker den likevel, jeg da. Precssssious!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 15:57   #162
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, Teo!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 17:33   #163
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Men fiiin da, Teo!!

Ble det veske, Christa?

Gammel 13-04-13, 18:14   #164
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Men fiiin da, Teo!!

Ble det veske, Christa?

Jaaaaaa! I cognac.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 18:36   #165
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Grattis!

Gammel 13-04-13, 18:42   #166
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Cognac er forøvrig knallfin!! Hadde kjøpt den tror jeg, hvis ikke det var for at jeg trengte en litt annen farge denne gang.

Gammel 13-04-13, 18:50   #167
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Grattis!

Cognac er forøvrig knallfin!! Hadde kjøpt den tror jeg, hvis ikke det var for at jeg trengte en litt annen farge denne gang.

Takk! Er veldig, veldig fornøyd. Hva farge har du?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 23:55   #168
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Takk! Er veldig, veldig fornøyd. Hva farge har du?

Beige/taupe - den skifter mellom å være mot brunt eller grått alt etter tilbehør later det til, lekker til både brunt, grått og sort. Veldig fornøyd, liker den bedre og bedre både ifht funksjon og farge! Lommeboka og.

Gammel 15-04-13, 13:28   #169
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Miinto.no har tilbud i dag og frem til i morgen kl.12.00.

20 % på hele netbutikken med gavekortkoden 20prosent. Der har de Modalu-vesker og lommebøker, for den som ikke fikk med seg tilbudet de hadde hos Morris.

Gammel 15-04-13, 21:52   #170
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Vet noen hvor i Oslo disse selges?

Jeg kjøpte min på 4 Woman på CCVest for to år siden. Jeg er for øvrig ikke veldig imponert, min gikk i stykker, håndtaket knakk!

Denne har jeg kjøpt nå nylig:

Love it. Den er veldig feminin. Eller yndig, eller hva jeg skal kalle det. I går ble jeg stoppet av en dame som ble så begeistret, hun spurte om å få ta bilde av den, både inni og utenpå. Hva vesker gjør med enkelte.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 22:18   #171
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Haha. Jeg skulle inn i tråden og fortelle at jeg endelig har funnet og kjøpt Min Veske! Også er det vesken i HI - og en bloggveske!

oh!!

Jeg liker vanligvis ikke sånne grove lærvesker, men den var jo rett og slett kjempefin! Den og den MK-veska. Også har de den i en PC-utgave også, jeg trenger snart ny PC-veske siden jeg har slitt ut den gamle...

5000-ish

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 06:12   #172
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Haha. Jeg skulle inn i tråden og fortelle at jeg endelig har funnet og kjøpt Min Veske! Også er det vesken i HI - og en bloggveske!

Lekker! Gratulerer!

Gammel 16-04-13, 06:42   #173
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg kjøpte min på 4 Woman på CCVest for to år siden. Jeg er for øvrig ikke veldig imponert, min gikk i stykker, håndtaket knakk!

Denne har jeg kjøpt nå nylig:

Love it. Den er veldig feminin. Eller yndig, eller hva jeg skal kalle det. I går ble jeg stoppet av en dame som ble så begeistret, hun spurte om å få ta bilde av den, både inni og utenpå. Hva vesker gjør med enkelte.

Kan du forklare litt mer? Er de to der samme veske foran og bak? Hva heter den, og hvor kjøpte du den?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 08:56   #174
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanina - den kommer i et enormt utvalg av farger. Den på sykkelen er kanskje ensfarget. Min ser lik ut bak, bare med svart håndtak. Kanskje det er denne?

Jeg kjøpte den på Saks Fifth Avenue i USA, merket er Loeffler Randall, rider bag. Saks sender til Norge, så den kan kjøpes online også. Jeg hadde også litt lyst på denne i rosa og rødt.

Gammel 16-04-13, 09:02   #175
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Av alle veskene som er vist her så likte jeg den Nessie har vist, aller best.
Si gjerne ifra om du får med deg når det nettstedet har fått den inn da.

Jeg har ønsket meg den av mammen til bursdag (juni ) - så får vi se. Han er ikke akkurat over at jeg kjøper flere vesker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 09:18   #176
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Kanina - den kommer i et enormt utvalg av farger. Den på sykkelen er kanskje ensfarget. Min ser lik ut bak, bare med svart håndtak. Kanskje det er denne?

Jeg kjøpte den på Saks Fifth Avenue i USA, merket er Loeffler Randall, rider bag. Saks sender til Norge, så den kan kjøpes online også. Jeg hadde også litt lyst på denne i rosa og rødt.

Åh, jeg fikk lyst på denne. Veldig, faktisk. Flaks jeg ikke har mer penger å bruke på slikt, jeg må visst prioritere klær som passer.

Gammel 16-04-13, 10:16   #177
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, den var søt, Pepper. Men hvis jeg kjøper flere vesker nå, kommer jeg antagelig til å bli tvangsinnlagt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:28   #178
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Antall tusenlapper brukt på vesker er positivt korrelert med endring i vekten min. Nå går hele budsjettet på vesker, sko og smykker.

Gammel 24-04-13, 08:46   #179
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Likte denne og:

Fått denne.

Og jammen fikk jeg akkurat plass til min MacBook Air også!
Dog uten noe beskyttelse på den da.

Men veska er nydelig. Elsker fargen, og de små detaljene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 08:53   #180
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg våget meg inn i en litt eksklusiv butikk på lørdag for jeg så Pippavesken utstilt i vinduet.
De hadde både Pippavesker og den fra Michael Kors. Ohlala. De var utrolig lekre men jeg likte nok den fra MK best når jeg så de IR.
Tror jeg må titte etter en sånn veske når vi skal til London i sommer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.