Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-13, 11:14   #201
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Har Ø egne barn?

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:16   #202
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Hun var helt klar på det at hun ikke turte å ligge på enkeltrom, jeg hadde behov for å si at er du med så er du der jeg er og jeg vil vite hva du driver med

- Jeg brukte ofte ordene: Er du med, så er du min. Er du hos oss, så er du vår."

WTF?? Og dette mener han er ... et forsvar og formildende?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:18   #203
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter og begriper ikke at han ikke har klart å hoste opp et bedre forsvar og bedre forklaringer på de månedene det har tatt for ankesaken å komme opp. Og jeg fatter og begriper ikke at innholdet i disse SMS-ene åpenbart eller tilsynelatende kommer som julekvelden på kjerringa på både han og forsvareren. Det er jo ikke som om det er første gangen han ser dem heller.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:18   #204
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Har Ø egne barn?

Nei han/de har ikke barn. Mener å ha lest at dette var et valg de tok det å ikke ha barn.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:21   #205
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg fatter og begriper ikke at han ikke har klart å hoste opp et bedre forsvar og bedre forklaringer på de månedene det har tatt for ankesaken å komme opp. Og jeg fatter og begriper ikke at innholdet i disse SMS-ene åpenbart eller tilsynelatende kommer som julekvelden på kjerringa på både han og forsvareren. Det er jo ikke som om det er første gangen han ser dem heller.

Ikke sant? Det er derfor jeg tenker at han må ha en alvorlig personlighetsforstyrrelse - han må ha en grandios selvoppfatning for å kunne stevne frem på denne måten. det er jo nesten vondt å se på, samtidig som det blir lettere og letter å forstå hvordan han har klart å manipulere og snakke rundt både jentungen og den sannsynligvis hjernevaskede konen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:22   #206
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Om han har unger så synes jeg skikkelig synd på dem. Tenk å ha en sånn far.

Gammel 25-04-13, 11:22   #207
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Det som er så fint, oppi all dritten, er at dusten absolutt ikke klarer å manipulere seg ut av situasjonen med alle sine håpløse forklaringer og alternative tolkninger. Han fremstår bare i et enda dårligere lys enn sist. Og det skal jo i grunn litt til.

Gammel 25-04-13, 11:22   #208
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Tro om kona visste noe allerede da.. *synser*

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:24   #209
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro om kona visste noe allerede da.. *synser*

Allerede når? Når det skjedde?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:25   #210
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ikke sant? Det er derfor jeg tenker at han må ha en alvorlig personlighetsforstyrrelse - han må ha en grandios selvoppfatning for å kunne stevne frem på denne måten. det er jo nesten vondt å se på, samtidig som det blir lettere og letter å forstå hvordan han har klart å manipulere og snakke rundt både jentungen og den sannsynligvis hjernevaskede konen.

:jepp: Fordelen, akkurat i denne saken, med en slik personlighetsforstyrrelse er at de heller ikke forstår når de skal gi seg. Når de har tapt.
Han har fortsatt urokkelig tro på at han skal klare å overbevise rettsapparatet med å snakke dem rundt og manøvrere seg ut av alle konfrontasjoner.

Gammel 25-04-13, 11:28   #211
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Allerede når? Når det skjedde?

Da de bestemte seg å ikke få barn..
At hun hadde en feeling på at han likte småjenter.

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:35   #212
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Nå var jo jenta ferdig med puberteten når dette skjedde da, og han har jo harr forhold til andre voksne kvinner før, så jeg tenker at akkkurat det blir å dra spekulasjonene litt vel langt.

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:36   #213
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette synes jeg blir ubehagelig og unødvendig spekulering.

Gammel 25-04-13, 11:43   #214
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror han tar alt han får muligheten til å fare over. De elskerinnene han har innrømmet, har vært voksne. Det kom vel ikke fram om de var jevnaldrende med han, eller yngre. Ut ifra omtalen mener jeg de var 30-40 år, uten at jeg kan si hvorfor jeg mener det. Det var et inntrykk jeg fikk.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 11:47   #215
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror han først og fremst er svak for tilbedelse og beundring, ja. Alder underordnet, så lenge de er villige til å støtte opp om hans opplevelse av å være opphøyd.

Gammel 25-04-13, 11:52   #216
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Ja, den var stygg. Jeg er enig i det.

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 12:01   #217
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg tror han tar alt han får muligheten til å fare over. De elskerinnene han har innrømmet, har vært voksne. Det kom vel ikke fram om de var jevnaldrende med han, eller yngre. Ut ifra omtalen mener jeg de var 30-40 år, uten at jeg kan si hvorfor jeg mener det. Det var et inntrykk jeg fikk.

Heldigvis holder han seg til puberteten og opp. Ikke noe tyder på at han liker enda yngre. Må presisere at jeg ikke tror han er pedofil. Slik jeg tolker pedofile, så vil de ha yngre enn kjønnsmodne. Fra Wikipedia:

Sitat:

Hebefili referer til en seksuell preferanse og tiltrekning til enkeltpersoner som er mindreårige og i de første årene av puberteten, vanligvis aldrene 11 til 14 år. Piker kommer vanligvis i puberteten i 10 eller 11 år, mens guttene i alderen 12 eller 13 år.

Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile som beskriver tiltrekning til mennesker som er pre-pubertale, altså ca. før de er 11-12 år, men som gjerne blir brukt for alle som tiltrekkes av mennesker under den seksuelle lavalder.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 12:02   #218
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Nei, det er ingenting som tyder på at han er pedofil.

Gammel 25-04-13, 12:35   #219
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sitat:

"Skjønner du ikke hvor mye du betyr for meg? Er du like mye forelsket i meg nå? Fant du ut at han ikke er noe for deg likevel denne kvelden? At det du og jeg har er finere?"

Var det ikke han som ikke skjønte at hun var forelska i ham litt tidligere?

Gammel 25-04-13, 12:36   #220
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.