|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)MYL er ingen karismatisk fremfører, og sånn sett høres hun nok lett "kjipere" ut enn hun faktisk mener å være. Hadde hun vært politiker hadde de lagt henne i hardtrening mtp. både stemmebruk og mimikk.
|
|
|
#182 |
|
villende
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg er ikke enig i strategien hun bruker, bare så det er sagt. Men når man sammenligner kroppsspråksutviklingen i saken tenker jeg at hun bare blir mer og mer innbitt. Og det er jo ikke utenkelig at hun opplever dette som en skikkelig "catch 22". Hun sa jo også innledningsvis at hun ikke ønsket at jenta skulle begynne å gråte - og jeg oppfattet det som at det var fordi hun ikke ønsket å være kjip mot jenta (noe hun også har sagt at hun ikke ønsker å være). Og ikke fordi det ville skade ordførerens sak. |
|
|
|
|
#183 |
|
Drømmer
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Nye sms-bevis legges frem i dag står det i Vg. |
|
|
|
|
#184 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg oppfattet det sånn at hun ikke ønsker at jenta skal gråte, fordi gråt utløser sympati. Hun mener jo at jenta gråter som et ledd i en falsk anklage av Øygard, evt at hun gråter fordi hun lyver. |
|
|
|
|
#185 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg kommer heller ikke over de forklaringene hans på språkbruken. At ord som elsker deg og kjæresten min var ord hun savnet hjemmefra, og at det var helt vanlig ungdomsspråk, det hadde han hørt på Idol. Sist redigert av Filifjonka : 05-05-13 kl 08:52. |
|
|
|
|
#186 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg stusset på den logiske bristen i "Alt du har sendt meg er et puppebilde. Er det han som har tatt det?" og at Øygard tror det kanskje kan være snakk om en figur eller illustrasjon. Hva betyr "tatt det" i denne sammenhengen da? Tatt det fra internettet?
|
|
#187 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Interessant at MYL sa at det at Øygard var redd for at noen ville få mistanke var bevis for at det IKKE var et forhold fra hans side. MYL mente da at Øygard var redd for at noen skulle få mistanke om noe som ikke var reelt. Da skulle jeg ønske journalisten spurte om den meldingen der han sa han var forelsket.
|
|
#188 |
|
Passiv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Øygard husket ikke puppebildet men lurte på om det kanskje var en illustrasjon eller noe sånt. Mens MYL i et intervju sa noe i retning av at vi vet jo ikke hvordan jenta var på puppebildet, kanskje hun ikke var toppløs men hadde bh. De burde kanskje bli enige om hvilken bortforklaring de skal bruke. |
|
|
#189 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
#192 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Han skal vel forhåpentligvis forklare seg litt mer om den hengekørja i dag. Djises, jeg fatter ikke at han fortsatt holder på med de eksepsjonelt pinlige forklaringene sine. |
|
|
|
|
#193 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme tenkte jeg da jeg hørte det. Og så kan jeg ikke forstå at det skulle være så spesielt mye greiere om hun hadde BH på. |
|
|
|
|
#194 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Lite flaut når det vises en reiseregning på noe han sier IKKE er det :rulleøyne:
|
|
#195 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg følger med på LIve-feed fra både Dagbladet og NRK nå, og han lyver jo om alt. Hele tiden. Fy flate, for en fyr.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#196 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant? Og forsvareren forter seg å si at han ikke har utgiftsført hotellopphold. Nei vel - men han har jo skrevet kjøreregning fra Vågå til Larvik og tilbake - til et fiktivt møte. I det som plutselig er ferien hans. Det er jo svindel, det også. Kommunen skal vel ikke betale for hans private feriereiser?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#198 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja, det kan de selvsagt gjøre. Det er liksom bare med på å understreke hvor utrolig gjennomført uredelig han er. Men han ville ikke be om billige Kiel-billetter til moren til jenta, da. det ville jo være å utnytte sin stilling. Eller å måtte avsløre at han faktisk ikke skulle i noe møte med Color-line.
|
|
|
|
#199 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Men altså.
Og hva er det han driver med nå med tekstmeldingene? Akkurat samme greia. Men det blir kanskje ikke sett på som bortforklaringer? |
|
|
|
|
#200 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Syns det er utrolig teite bortforklaringer han kommer med. Det at han bare sa at han elsket jenta fordi det var slik ungdommer snakker, f.eks. Tone Damli sa at hun elsket ting på idol. Jeg tror nok at selv om ungdommer sier at de elsker en sang, et klesplass eller en film, så er det noe helt annet å si til en person at man elsker dem. |
|
|
![]() |
|
|