|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg klarer liksom ikke annet enn måpe av idiotien som til stadighet fortsetter å strømme fra ham og advokaten hans. "Tatt ut av sammenheng"
|
|
#163 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Ikke husker han hva sammenhengen liksom skal være heller.
|
|
#164 |
|
Smugleser
|
Den dagen hun får advokatbevillingen.
|
|
#166 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Forsvareren klagde over jentas hukommelse før i dag, hun syntes hun burde huske mer. |
|
|
|
|
#168 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Ja, stakkar, godt det finnes en instans som vil forstå ham.
|
|
#169 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Grøss og grus og hjelpes og trøstes. Jeg har akkurat sett på nyhetene og synes dette er fryktelige greier. SÅ utrolig ydmykende for alle som har støttet ham, inkludert konen, som må være hundset i filler etter alle årene sammen med ham. Tenk så ydmykende å få smurt alt dette utover alle medier og alle avisforsider. Stakkars, stakkars henne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#170 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Men det jeg ikke forstår - hvorfor sitter ikke denne mannen bak lås og slå som andre kriminelle når han har fått en dom og anker den? Jeg hadde ikke følt meg trygg med denne mannen i nabolaget. Når skal han begynne å sone den dommen han har fått på 4 år?
|
|
#171 |
|
Smugleser
|
Fordi han har anket, så dommen ikke er rettskraftig. Det er bare spesielle tilfeller noen kan settes i varetekt (fengsel uten dom).
|
|
#172 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Dessuten har han sagt at det er helt uaktuelt å gå i fengsel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#175 |
|
~~~~~~~
|
Slik jeg forstår linken så anser man det som mindre enn 50% sansynlig at han har begått en straffbar handling som gir en straff på mer en 6 måneder? Og sjansen for at han kan forspille bevis og manipulere vitner/medier osv. er fraværende? Jeg er en enkel sjel, jeg hadde sett det som best at han satt innesperret.
|
|
#176 |
|
Bedreviter
|
Mamma har sagt det, og da er det nok slik. |
|
|
|
|
#179 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg er rystet. |
|
|
|
|
#180 |
|
villende
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tipper at det etiske dilemmaet hennes er ganske heavy nå, ja. Bytter hun strategi kan det oppfattes som at hun (også) mener han har gjort det. Samtidig så er det vanskelig for henne å ikke svare når hun får microfonene stukket opp i ansiktet. Jeg tipper vi aldri får vite hva hun tror i denne saken. Men jeg syns ikke hun har vært spesielt kjipt mot jenta i rettssalen, basert på det jeg har lest om utspørringen. Hun kunne nok vært betraktelig kjipere. Og jeg syns, som tidligere skrevet, at hun er veldig mekanisk i fremføringen av "budskapet". |
|
|
![]() |
|
|