|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna? | |||
| Ja, genialt da gitt. |
|
4 | 2,15% |
| Nei, ikke i det hele tatt. |
|
180 | 96,77% |
| Annet (Spesifiser) |
|
0 | 0% |
Oisann, en for mye. Snart sommer.
|
|
4 | 2,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Off the map.
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Me too, holdt jeg på å si. Jeg har to barn da. En jente og en gutt, så det er ikke så mye jeg tar vare på til bruk for minstemann. 9-åringen sliter ut det meste av sitt tøy, så det går i søpla etter endt bruk stort sett, penklær går til yngre kusine. Alt av lillebror sitt tøy går til yngre fetter. Deilig på bli kvitt ting synes jeg.
|
|
|
#362 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Vi har også slikt arvesysem i boden. Ikke fullt så strukturert, riktignok.
|
|
|
#364 |
|
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn) |
|
|
|
|
|
#367 |
|
SLurP.......
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Høres ut som dere har full kontroll på klærne og det er beundringsverdig. |
|
|
|
|
|
#369 |
|
Hertuginne
|
Helt enig. Og det kjennetegner flere småselskaper jeg har sett starte opp, slite en stund og så gå dukken. Det er altfor sjelden at man faktisk tar seg tid til å lage en skikkelig forretningsplan, undersøke markedet og finne ut om konseptet man har tenkt å sette i til livs faktisk er liv laga.
|
|
|
#370 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg ville kanskje betalt for et slikt system om bhg hadde vasket dressen/klærne når det trengtes, alltid sørget for tørre klær og lappet/evt erstattet dressen hvis det kom hull. Altså full service mtp yttertøy i bhg. Et slikt system hadde vært verdt noen kroner *lei-av-å-vaske-sølete-yttertøy-hver-dag*. |
|
|
|
|
|
#371 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det håper jeg aldri skjer. Vi som jobber i barnehagen har sannelig mye bedre ting å foreta oss enn å vaske og lappe kjeledresser.
|
|
|
#372 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Vi på småbarnsavdelingene kunne gjort det, det er mye dødtid når ungene sover.
|
|
|
|
#373 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, men det skulle jo ikke være de ansatte i bhg som gjorde det, men et innleid firma, eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#374 |
|
Off the map.
|
Ja, nesten som på sykehus, at det kom en diger bunke med rent tøy fra vaskeriet. Det kunne ha vært noe.
|
|
|
#375 |
|
Bedreviter
|
Du skulle vært temmelig velstående for å kunne betale faktisk pris for en slik tjeneste, er jeg redd.
Det måtte jo være egne folk til å gjøre det. Enten ufaglærte assistenter (veldig stor barnehage) eller et firma som hadde det som tjeneste. |
|
|
|
|
|
#376 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg så en gang en film om en dansk barnehage som tilbød både klesvask og varmmatlevering til de travle foreldrene. Det var ikke gratis, nei. Men det så unektelig ganske deilig ut å kunne hente barn i barnehagen, få med seg pent brettede bunker med rent tøy, og en sunn og god middag før man reiste hjem.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 04-04-13 kl 21:24. |
|
|
|
|
|
#378 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Ja, det har de jammen.
|
|
|
|
#379 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slettet alle komentarene og går ikke lenger ann å skrive på veggen.
|
|
|
#380 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|