|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna? | |||
| Ja, genialt da gitt. |
|
4 | 2,15% |
| Nei, ikke i det hele tatt. |
|
180 | 96,77% |
| Annet (Spesifiser) |
|
0 | 0% |
Oisann, en for mye. Snart sommer.
|
|
4 | 2,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
can-jur
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Og en adresse. Og bilder av produktet du selger...
|
|
|
|
#202 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Mikk-line er heller ikke spesielt dyre klær i utgangspunktet? |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Om de hadde SOLGT en slik pakke, som jeg kunne evt returnere for å at gis til et veldedig formål (Vel, det hadde jeg ikke giddet, for på parkeringsplassen utenfor posthuset, står det fretex og/eller uff-container, vips, minst like enkelt å putte oppi der) kunne det vært aktuelt, bortsett fra at jeg altså da ville brukt det til en unge til, eller gjerne arvet det videre, men ja, om de SOLGTE pakkene, evt på avbetaling, et langt mer spiselig konsept enn denne merkelige leien med tvungen retur.
|
|
|
#204 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg tror ikke dette er svindel, for min del. Jeg tror det er folk som tenker at de har en god idé og som har opprettet et firma, uten å tenkt gjennom konseptet på forhåd og uten å ha peiling på forretningsdrift. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg tror heller ikke det er svindel men kan ikke forstå at det kan være noe særlig å tjene på konseptet. |
|
|
|
|
|
#207 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Det ser ut som om alt er av merket Mikk-line. Eller tar jeg feil?
|
|
|
#208 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Adressen er samme adresse som en barnehage og denne barnehagen har ansatte med samme navn. Så er tydelig vis en gjeng med barnehageansatte som har sett seg lei på dårlige klær og vil prøve å gjøre noe med det. På en heller dårlig måte. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
lettere utlada
|
Nei jeg tror heller ikke det er svindel som i lureri med overlegg, men jeg tror nok det er en ufattelig dårlig businessidé som desverre kan ramme de uheldige.
|
|
|
#210 |
|
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)En av dem eier barnehagen, leste jeg et sted.
|
|
|
|
#211 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Niks
|
|
|
#212 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Barnehageansatte som mener det holder med et par sokker
|
|
|
#213 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg skjønner ikke helt hvilke brukergrupper de tenker seg som skal bruke dette, jeg? De med dårlig råd, kanskje, men hvis du har to unger eller enda verre tre, så blir månedsprisen fryktelig høy og det må jo bli vanskelig også for dem. Er det de med god råd de sikter seg inn mot? Disse er ofte også veldig bevisste og har strengt tatt råd til å kjøpe tøy? Hvem er det igjen da?
|
|
|
#214 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er vel evt de med et barn, som kanskje er litt usikre, og tenker at disse har peiling og at det dermed er lurt.
|
|
|
|
#215 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Ja, jeg håper virkelig det!
|
|
|
#216 |
|
De med 1 barn, kanskje?
|
|
|
#217 |
|
Jeg tror at mange som får første barn snakker med andre foreldre og sjekker hvilke dresser osv som er bra evt snakker med butikk personalet og får tips.
|
|
|
#218 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Ja dette er jo barnehagepersonale.
|
|
|
#219 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Må bare tilføye at Oxforddressen vant i budsjettklassen, den koster omlag 600 kr til fullpris i butikk. At de skal ha fått videreutviklet dressen etter egen test kan jo så være, men det er jo i så fall ganske unikt. Vil tro de fleste produsenter foretrekker å kjøre slike tester etter eget opplegg selv.
Reima tec +, TTH (med to forskjellige modeller), Didrikson og Isbjørn of Sweden ble alle testet som bedre i samme test, men klart dyrere da. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Vi hadde en MikkLine vår/høst-dress en gang, og det tror jeg er den mest slitesterke dressen vi noen gang har hatt i hus. Den var helt utrolig seiglivet, så jeg sier ikke noe på at dette godt kan tenkes å være gode klær. Men det er fortsatt ikke et godt gorretningskonsept. |
|
|
|
![]() |
|
|