|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna? | |||
| Ja, genialt da gitt. |
|
4 | 2,15% |
| Nei, ikke i det hele tatt. |
|
180 | 96,77% |
| Annet (Spesifiser) |
|
0 | 0% |
Oisann, en for mye. Snart sommer.
|
|
4 | 2,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Men man kan jo kjøpe de på salg da evt brukt?
|
|
|
#222 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Ja, jeg ville nok heller gått for det, eller kjøpe denne oxforddressen fra Mikk-Line til ca 300 kr nå, på salg. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Man mister jo garantert en vott og en sokk. Det gjør man jo bare. Svindel er det nok ikke, men akkurat som å leie leilighet gjerne er en dårligere ivestering enn å eie, er vel dette også slik?
|
|
|
#224 |
|
|
Det hjelper jo ikke om de er seiglivet når man uansett bare får hatt dem en sesong (ett år) også må de leveres tilbake... vanligvis når man kjøper dyre dresser (med langt liv) er det jo nettopp fordi de kan holde 2 sesonger, eller selges, eller arves. Eller gis bort til en god sak. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Tullekonsept uansett hvordan en vrir og vender på det. Og det er jo slett ikke alt som trengs heller. Ett sett ullundertøy, ett par sokker og ett par votter er ikke det. |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Dårlig ide.
|
|
|
#229 |
|
lettere utlada
|
Nettopp, og det med at de skal "ha avstemming på facebook over hvem som skal motta klærne etterpå", det høres så uproft og useriøst ut.
|
|
|
#230 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Mat??
|
|
|
#233 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
|
|
|
#234 |
|
|
Hva??
|
|
|
|
#235 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, for de har enda ikke bestemt seg for hvem som skal få disse klærne etterpå, og da er et av forslagene å avgjøre det med en avstemning på facebook.
|
|
|
|
#237 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Ser en dame har skrevet inn med masse ros. Pussig at det skulle komme akurat nå. Siden deres er ellers ganske stille for skryt.
|
|
|
#238 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Så det var en mann også som kom med masse ros til konseptet, at det ville utjevne forskjellene mellom barnehagebarn hvis dette ble utbredt osv. Jeg tror sant å si ikke barnehagebarn er veldig opptatt av hva slags dress og fleece de andre har. Og hvis dette mot all formodning skulle utvikle seg til å bli en slags barnehageuniform, ville det faktisk være utrolig tungvint at alle hadde likt. Det er jo klærne som gir en viss mulighet til å se hvem som er hvem på avstand utendørs, og i tillegg så vet barna hvilke klær de selv eier i garderoben. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Når jeg gikk inn på profilen hennes var det daglig leder i konseptet som spratt opp som den første vennen hennes. Så jeg tar ikke skrytet hennes for god fisk, mulig hun er litt preget av vennskapet.
|
|
|
#240 |
|
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg må innrømme at jeg blir litt provosert av dette forsøket på å lure nye kunder ved å la venner skryte av konseptet. På vennelistene til de to som har skrytt nå, finner man flere av de som driver bedriften.
|
|
![]() |
|
|