Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyheter i matbutikken, nye varer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-13, 22:44   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg la merke til din sutring, Njulaif , men som du jo forstod, så holdt ikke sutring for meg.

Er det andre potetgullfabrikanter som kommer med nyheter, mon tro?

Så at det var et par nye fra sørlands chips.

Men jeg har ikke smakt dem.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 22:45   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enda dritsur på Sørlandschips som lanserte en ny julechips med MALDONSALT denne julen, i stedet for å selge den de hadde i fjor, den med julekryddere som var helt orgasmisk. Jeg og mannen la sikkert på oss 5 kg hver bare pga. den chipsen. Så kanskje det var like greit at de ikke solgte den i år.
Men hallo, hva fader har maldonsalt med jul å gjøre, og hva er vitsen med å lansere en ny saltchips? Argh!

Gammel 14-02-13, 22:56   #63
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Ohhh... Det er i alle fall noen fristende nye potetgullvarianter å få nå, så her blir det helgekos! Ingen tvil om det.

Et liv med riktig balanse av potetgull og sjokolade er bra saker.

Gammel 14-02-13, 23:34   #64
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Der er me fullstendig på linje, njulaif!

Gammel 14-02-13, 23:42   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Prøvde en ny sjokolade for litt siden, Japp med peanøtter og peanøttsmør. Tenkte den skulle smake som Snickers, men FY og FØY for noe fæle greier.

Jeg er så enig!Det er uhyre sjelden jeg faktisk ikke liker en sjokolade, men denne skal aldri i mitt gap igjen.

Gammel 14-02-13, 23:44   #66
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Der er me fullstendig på linje, njulaif!

Gammel 15-02-13, 00:09   #67
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har smakt de vanlige med salt, veldig gode, så de kan anbefales!

Gammel 15-02-13, 20:26   #68
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant disse på butikken i dag. Kjekt med snacks som faktisk er sunt.
http://www.finncrisp.com/crispbreads...nacks_seeds-2/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 20:47   #69
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har prøvd de nye greske yoghurtene, både den med jordbær og den med pecannøtter og honning. Veldig gode begge to.

Den nye karamellgreia fra Freia var sånn passelig god, synes jeg.

Gammel 15-02-13, 20:48   #70
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

De var gode. Jeg kjøpte blu castello til å av-sunne de med.

Gammel 15-02-13, 20:50   #71
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Veldig godt som snacks, særlig med feit ost på toppen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 20:52   #72
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Der er me på linje, benzo.

Gammel 15-02-13, 21:32   #73
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Salte og sure hockeypucker. Rett og slett hockeypulver i fast form! :avhengig:

Gammel 15-02-13, 23:21   #74
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

I know!

Gammel 15-02-13, 23:39   #75
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh hvorfor hvorfor gikk jeg inn i denne tråden?

Gammel 16-02-13, 12:21   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ser de ut?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 16:30   #77
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har smakt den med paprika, jeg syns ikke den var god.

Gammel 16-02-13, 16:45   #78
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har smakt den med paprika, jeg syns ikke den var god.

Hva var det som var feil? :nysgjerrig:

Gammel 16-02-13, 19:01   #79
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Vet ikke om gresk og tyrkisk yoghurt er noenlunde det samme, har bare smakt den tyrkiske med bartemann utenpå, og den er himmelsk med blåbær til! Anbefales. For meg er den søt nok, men ser for meg at et dryss med nøtter ville vært godt. Honning blir for mye.

Har smakt den jumbomaisen og likte den (dessverre) altfor godt. Kebabpizzaen ser utrolig kvalm ut på reklamen, men har lyst å prøve det nye syltetøyet. Er generelt lett påvirkelig til å prøve nye matvarer, men akkurat nå begrenser det seg selv siden jeg må holde meg unna sukker (og det meste som er tilsatt sukker) for en periode.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 19:37   #80
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

De salte hockeypuckene var rett og slett fantastiske!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.