Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-13, 21:14   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Kennelen "vår" hadde nesten problemer med å bli kvitt forrige kullet sitt. De nærmet seg leveringsklare, og da hadde hun enda en 4-5 stykker igjen, tror jeg. Men da hadde hun hatt et annet kull ikke så lenge før, og så tror jeg markedet for japaner-valper begynner å bli litt mettet her i området, for rasen har vært kjempepopulær i endel år nå. Men hun ble nok kvitt alle til slutt.

Må du gå ned i pris på dem hvis de skal selges etter "leveringsdato", eller selges de til fullpris likevel? Hvordan funker det? Jeg har hørt folk si at de ikke "gidder betale fullpris" for valper som er blitt 2-3 uker over leveringsklare, men det er jo selgerne som velger om de vil akseptere det, da.

Åja på østlandet? Vet de sliter vesentlig mer der enn her på vestlandet.

Jeg kommer ikke til og gå ned i pris med det første nei. At folk ikke gidder betale fullpris for en 10uker valp, vel da får de gå ett annet sted tenker jeg. For å snu det litt da, hvordan er det for de som betalte 13000kr når de var 8uker, hvis de finner ut at andre har betalt 10.000kr 2uker senere. Da hadde jeg som valpekjøper blitt ganske sur faktisk.

Ser folk setter ned prisen når de er 4-5mnd gamle.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.