Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-13, 22:59   #31
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhg

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Ja, jeg bruker også mye tid på å lage pedagogisk dokumentasjon, både til å henge opp på avdelingene og til legge inn i månedsbrevene. Barna får også perm med bilder og tegninger de har laget når de slutter. Alle barna har en boks i barnehagen hvor vi samler bilder, tegninger etc som vi lager til en bok når de slutter. Klart det er viktig å bruke tid på sånt, men jeg mener det er viktig å balansere hvor mye tid man bruker på sånt når det er hektisk og det er det alltid. Pedagogisk dokumentasjon bruker jeg som oftest ubundentida mi på å ordne, men minnebøker og sånt lages i arbeidstida. Jeg ville brukt uhorvelig mye tid å på å lage en individuell video til 18 barn så det er ikke noe jeg prioriterer, men vi har laget video av bilder til foreldremøte og det ble veldig vellykket.

Jeg synes det er forskjell på å legge bildene inn på en minnevideo med musikk til enn og legge de inn på en minnepenn og gi til foreldrene altså. Det er kanskje noe jeg kan vurdere.

For en som har laget sånne filmer noen ganger så tar ikke det voldsomt med tid altså.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.