Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bytting av julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 09:18   #11
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytting av julegaver

Jeg er ambivalent til bytting. Selv bytter jeg svært sjelden noe - som andre har sagt, det handler nok mest om følelser.

Andre må gjerne bytte ting de får av meg, det gjør meg ikke noe, til en viss grad. Jeg syns det finnes en del utakknemlige mottakere, som bytter relativt mye av det de får, sånn at etter bytterunden så sitter de stort sett igjen med ting de selv har valgt - og da er det ikke moro å gi dem gave heller. Å motta en gave handler ikke utelukkende om at dine behov skal tilfredsstilles, det handler også om at man skal sette pris på det man får. Faren min er 83 år gammel, og ikke i særlig god form. Han har likevel vært på julegaveshopping selv, til blant andre 16 barnebarn - jeg hadde blitt sur på ungene mine om de ville bytte gavene fra morfar, det hadde jeg faktisk. Nå viser det seg at pappa har vært flink i år, og kjøpt ting de har blitt veldig glade for, men jeg hadde ment det samme uansett faktisk.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.