|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har igjen å pakke inn alle julegavene, lage et digitalt julekort til de som ikke fikk papir-kort, samt pakke for meg og ungene. Vi skal ikke feire jul hjemme i år.
![]() |
#62 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
Ja jeg har en stor hvit duk så det er jo en mulighet å supplere med noe annet hvitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Julegaver: Mangler én, men vet hva jeg skal kjøpe. Må pakke inn 5-6.
![]() |
#64 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har en lei betennelse som viste seg å være forkalkning i høyre skulder. Så her har det vært mye vensterhåndsarbeid før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Men altså. Jeg har sunget en julekonsert og vært på tre. Jeg skal høre på Helene Bøksle i kveld. Jeg synger julesanger i bilen og i dusjen. Julestemingen er på plass selv om jeg kanskje henger bittelitt etter med vasking og sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren nok
|
Bra!
![]() |
#68 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg reiser bort i jula, så jeg har lite å stresse over, egentlig. Julegavene er kjøpt og pakket inn, og ellers trenger jeg ikke å bekymre meg om annet enn at vi må få vasket klær før vi reiser bort.
![]() |
#69 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Gavene og maten er kjøpt inn. Har igjen litt gaveinnpakking, pakkelevering, rydding og vasking. Hugger juletre på lørdag og pynter lille julaften. Godt det er helg før julaften!
![]() |
#70 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Det meste er i boks, gavene er innkjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Bør ikke treet stå i vann i en bod eller garasje eller noe noen dager før man ta det inn i stua? Jeg har fått beskjed om det så vi kjøper alltid juletreet en uke før vi skal sette det opp, da står det i kjelleren i en bøtte vann frem til vi setter det i den varme stua, ellers kan det visstnok visne ganske fort. Eller gjelder det kun edelgran? *forvirret*
![]() |
#72 |
Erfaren nok
|
Vi lar det stå i ei bøtte med vann i 1 døgn sånn ca. Holder lenge.
![]() |
#73 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Svigermor har startet å vaske ned kjøkkenet i dag. Når det er tatt er det resten greit. Men i rute? |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg ligger godt an så lenge ingen spør meg hvor langt jeg har kommet på julevasken, eller hvor mange slag jeg har bakt.
![]() |
![]() |
#76 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Pakkene som skal utenbys ligger ferdige i en pose, og koffertene våre er snart pakket til sydenturen. Ingenting er vasket, ingenting er bakt, og spysyka er (forhåpentligvis) unnagjort. Godt i rute med andre ord.
![]() |
#77 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Etter å ha lest denne tråden har jeg oppdaget at jeg for første gang på 15 år har glemt å sende julekort, men jeg tror jammen det blir jul uansett. Pytt pytt.
![]() |
#78 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ferdig med alt jeg må gjøre på jobb.
![]() |
![]() |
#79 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ferdig. Dvs, vi skal på Høttah, så vi har jo ikke handlet, men jeg har kjøpt og fryst ned ribbe.
![]() |
#80 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nevnte jeg at jeg har pusset sølvtøy? Hva blir det neste, kandissukker og kamferdrops?
![]() |
|
|