|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Har ryddet barnerommene og sydd juleduk. Føler meg veldig flink.
![]() |
#103 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg nekter å stresse, og mannen har vært halvsyk hele denne uken, så kravene og planene reduseres med lett hjerte. Det er lite som gjenstår nå.
![]() |
#104 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Hvor dårlig husmor er man på en skala fra en til 10.000 når man ikke har noen liste?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
Dårlig husmor trenger man ikke være. Men å være en dårlig forumbruker er jo mye verre.
![]() |
#108 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har ingen liste, men jeg har en anelse om hva som må gjøres, og jeg har ikke gjort noe. Det er leeeeeeenge til julaften. :i fornektelse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Vi reiser bort, men er helt i rute med alt. Mangler kun å pakke til vi reiser i morgen. Deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?(Helge)vaska hus!
![]() |
#111 |
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Altså, jeg har nesten alle gavene til barna klart, har pepperkaker og kokostopper, og har plukket juletre i egen skog og satt til akklimatisering i vindfanget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#113 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Det går framover! Nå mangler vi bare en litt skikkelig helgevask i heimen, å sette sammen og pynte et pepperkakehus (outsources til ungene, med 2000-modellen in charge), skifte på sengene, handle ferskvarer, kjøpe et juletre og kosepynte litt.
![]() |
#114 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alle julegaver i hus!
![]() |
#115 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Når vaskehjelpen har gjort seg ferdig i dag, så gjenstår å:
![]() |
#116 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nå mangler bare helgevasken, og deretter pynting. Handling av mat etc ble gjort igår, alle gaver i hus, men må pakkes inn....., innhold til julestrømper er også i hus. Også har jeg lyst på noen røde tulipaner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Borte
|
I går tok jeg handlingen og det tok jammen lenger tid enn forventet så det ble ikke gjort mer den dagen. Bonus var vask av de to nederste hyllene i kjøleskapet - det sto nemlig ikke på listen, men ble gjort spontant. Jeg fikk også tatt masse klesvask som ikke sto på listen. Jeg er visst ikke spesielt god til å lage lister.
![]() |
#118 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Det sto altså ikke på listen at jeg skulle bli syk. Så da ble jeg plutselig ikke i rute likevel.
![]() |
#119 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alle gaver og sånt er på plass, og pakket inn. Men det er rotete og støvete her. Jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre så mye med det heller. I løpet av jula skal eldste flytte rommet sitt ned i sokkelen, vi skal begynne å flytte ned i sokkelen, minsten skal flytte inn der vi sover nå, hobbyrommet mitt skal flyttes fra stua til det rommet gutta deler nå. Jeg er litt usikker på om storrengjøring er noe vits akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er litt
![]() |
|
|