|
|
#361 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådPastaform med tomatsaus, basilikum og masse mozzarella.
|
|
#364 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådPastasalat med kylling og bacon. Pesto på og hvitløksbaguetter til.
|
|
#366 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådMeksikansk bønnegryte med hjemmelagede tortillalefser til. Det ble veldig godt, men de hjemmelagede tacokrydderet mitt er i hotteste laget...
|
|
|
#367 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådTaco med tortillas og hjemmelaget tacosaus a'la Hellstrøm! Den er fantastisk god, med anisstjerne, laubærblad og hjemmekvernet kjøttdeig. Løfter tacomiddagen til himmels!
|
|
|
#368 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådKokt julepølse, kålrabistappe og rødkål
|
|
#369 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg og mannen er alene hjemme i kveld så vi skal ha indisk take-away.
|
|
#370 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag blir det biff, ris, stekt løk, tomat og paprika og peppersaus. Nam! |
|
|
|
|
#371 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådMannen er borte og fått mat der, barna har fått Toro ferdiglaget grøt , og jeg har spist
|
|
#372 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag har vi hatt breiflabb, ovnsstekte mandelpoteter, strimlet og smørsurret rosenkål med ristede mandelflak og rødbetpuré toppet med fritert kapers.
|
|
#373 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Også med ananas på!!
|
|
|
#374 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådRøkt pinnekjøtt fra Idsøe, Norges beste slakter. Kålrabistappe med søtpotet, mandelpotetlefser og ruccola. Champagne til. Jeg er kvalm og skal aldri mer spise pinnekjøtt. |
|
|
|
|
#375 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg har spist så mye i dag at jeg er kvalm av meg selv. Føler meg høygravid, med mat!Var først selger på julemesse, der vi fikk tilberedt lunsj av en dyktig kokk (linselapskaus med Jakobsbrød til) og vi spiste litt av maten på vår egen stand og, hehe. Det var faktisk god reklame, for hver gang vi spiste, kom det strømmende kunder som ville ha det samme.
|
|
#376 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi skal ha helstekt kylling i dag. |
|
|
|
|
#378 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag blir det løvemat.
![]() |
|
|