Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal dere gi barna deres til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 09:58   #61
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?

Begge dei to eldste får ukulele og nytt akebrett. Minstemann får leikekjøkken frå Ikea.

Gammel 06-12-12, 10:52   #62
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Min niåring smugleser på forumet og kommer garantert til å sladre til sjuåringen om jeg skriver noe om noen av gavene deres her.

Prikk meg!

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jenta mi på 6 får Playmo prinsesseslottet, kjøpt til veldig god pris takket være tilbudstipsetråden her inne

Hvor?

Gammel 06-12-12, 10:57   #63
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Begge får en iPod touch, nå får de ikke låne mor sin iPhone til musikkspilling lenger! Men må vel kjøpe en godt beskyttelsesetui tillegg.

Storesøster har også bursdag, og får en ny Bergans skolesekk og Monster High dukke

Gammel 07-12-12, 12:04   #64
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Hvor?

Fant prinsesseslottet til 959 inkl frakt hos Toys'r us, men det er en del uker siden, så de har neppe samme tilbudet lenger.

Gammel 07-12-12, 12:48   #65
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vesla skal få en sånn liten babydukke, siden hun har vist interesse for dem og vi tenkte at det passer fint at hun får en egen "baby" før den ekte kommer. Skal prøve å finne noe utstyr til også, fortrinnsvis ikke pudderrosa.

Gammel 07-12-12, 12:52   #66
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Fant prinsesseslottet til 959 inkl frakt hos Toys'r us, men det er en del uker siden, så de har neppe samme tilbudet lenger.

Joda!

http://www.toysrus.no/Merker/Playmob...355&vid=116344

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 12:52   #67
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror må få ski - lillebror vet jeg ikke helt. De får wiispill og trashpack og det kan være at det er nok. Vi får se.

Gammel 07-12-12, 13:48   #68
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Eldste får Lego Mindstorms robot, men yngste får Casio keyboard. Dette er hovedgavene også får de noen mindre gaver slikt som bøker, lego, 3D puslespill (eldste) og speiderkniv (yngste).

Av andre vet jeg de får PoP fleecejakker, lego, bøker, Monster High dukke, Wii-spill (Epic Mickey II), DVD-filmer etc

Gammel 07-12-12, 13:49   #69
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trashpack? Har jeg gått glipp av noe?

Gammel 07-12-12, 14:07   #70
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er poppis rundt her hvertfall,populære bursdagsgaver.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 14:17   #71
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det er i alle fall en søppelbil, så mye har jeg fått med meg. Og noen små søppeldunker og monstre tror jeg.

Gammel 07-12-12, 14:26   #72
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det eneste 7åringen min ønsker seg er Trashpack og løse lego-våpen.

Nå har jeg fordelt ønskene litt utover til storesøsteren til gutta, mormor, farmor og onkler så får vi se hva som blir igjen som vi gir.
7åringen får nok noe av dette:
Trashpck og legovåpen (om jeg finner på nett)
Eksprimentting
Lego Adventure
2delt fleecedress/kosedress,
Tjukk type trekantfarger fra Faber i metall, sølv,gull
12pk med Faberfarger (har kjøpt)
Fotballsko i skinn
Teknisk sokk/slalomsokk/ullsokker med langt skaft
Superundertøy
PS3 spill LEGO Ringenes Herre, dette får de nok begge på deling.
Må ha nye slalomski og støvler men det tenkte vi å kjøpe brukt.

snart 11åringen får noe av dette:
Skøyter (har bedt storesøsteren om å kjøpe)
Slalomhansker
Noe stæsj med Liverpool-trykk på,
12pk med Faberfarger (har kjøpt)
Faberfarger i metall/sølv/gull
Fotballsko i skinn
Fotballbukse/Treningsbukse
Den nyeste pingledagboka
Guinnis Rekordbok
FIFA fotballrekorder 2013
Trenger ski og slalomutstyr men det tenkte vi å kjøpe brukt.

Han har også bursdag i romjulen så vi lurer på å kjøpe spillstol til han, som kan kobles til TV med lyd.

Gammel 07-12-12, 15:23   #73
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster (10) får bærbar PC. Lillebror (6) får star wars lego. Jabba the hut greier.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 16:12   #74
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

12-åringen får lenestol til rommet sitt.
9-åringen får cd-spiller.
2-åringen får ski.

Gavene til de to eldste er fra oss + min mamma. I tillegg får de nok en liten ting fra ønskelista fra oss, og en ting fra nissen, men det er ikke spikret enda. Mulig det blir en bok til hver, pluss evt noe klær de ønsker seg. Vi får se.

Gammel 07-12-12, 16:20   #75
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg oppe i:

Eldste:
Minecraft lego fra oss
Minecraft bracelet og genser/t-skjorte fra søsken
Hobbiten (bok)
Lego lord of the rings spill fra svigers
Hodelykt fra katten eller noe sånt. Vurderer speiderkniv også.

Toern:
Playmoborg fra oss
Pingles dagbok og kalender fra svigers
hodelykt og muligens speiderkniv

Treern:
Duplo
doktorkoffert fra svigers
magnetbokstaver

Firern
Putteboks
Interaktiv bok med barnesanger fra sviers
stablebokser

Jeg ser at enern får litt mye i forhold til de andre. Treern skal nok få et par puslespill i tillegg, men jeg ser jeg må finne på noe mer til toern. Det er mulig det er der trash pack kommer inn i bildet.

Gammel 07-12-12, 16:55   #76
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta,

jeg tenker det ikke nødvendigvis trenger å være helt likt, sånn prismessig. Behov og ønsker varierer noe med alder tenker jeg. Til neste år vil nok Skatten få bærbar PC eller nettbrett. Vi kommer ikke til å kjøpe det til alle.

Gammel 07-12-12, 17:22   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Nei, prismessig jevner det seg ut over tid, men det kan ikk være 3 gaver til en og 6 til en annen.

Gammel 08-12-12, 12:46   #78
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

http://www.br.no/merker/trash%20pack.aspx

trash pack er veldig populær her blant både 8 og 10 åringene.
De bytter og leker med de som små dukker!
Plutselig ble playmoskipet også tatt fram i bruk igjen.

Alle klær må sjekkes før vask, er som regel en trashpack eller 5 i lommene...

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 14:28   #79
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bursdag rett før jul så blir ny sykkel i bursdag og julegave + noe smågaver som alt var kjøpt inn...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 15:28   #80
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Monsuno er visst også hot for 7åringen her. Det er en rar lealaus figur som passer inni sånn type timeglass...

Ja, sånn som dette har han en av.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.