Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal dere gi barna deres til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 14:21   #41
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?

Her får lillebror duplotog.

De to eldste vet jeg ikke. Vurderer fotballsko til mellomste.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:47   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tiåringen skal få brettspillet Smallworld og et tegneprogram til DS-en, sier pappaen. Og en bok med pianonoter til Beatles-sanger. Han får spillet Carcassonne av mine foreldre, for det har jeg allerede kjøpt for dem. Mulig han får en bade-/morgenkåpe også, hvis jeg ikke hører at noen andre i familien skal gi ham det.

Gammel 05-12-12, 14:48   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går hentet jeg Minecraft Lego til gutta. Så langt har jeg kjøpt et spill til Wii (eller var det PS3?) som de skal dele, og hver sin Mincraft Legopakke. Det blir helt sikkert noe mer og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:53   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke hva 9-åringen skal få. Hun har både jul og bursdag nå. Leker gjør hun ikke.

Av besteforeldre får hun spark.
Har vurdert en tursekk - det blir da til bursdagen. Jula feires i syden, så det blir en litt mindre gave. Har kjøpt en ny badedrakt som nok havner under treet. Og vi har kjøpt en stor fin Astronomibok som blir til bursdagen. Tror hun får få litt penger attpå til jul. Hun sparer til Longboard.

Gammel 05-12-12, 14:57   #45
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

7 åringen ønsker seg og får Lego friends , Merida kjole , og DVD storesøster får ny dyne , bøker og kinobilletter .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 15:37   #46
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste får globus av meg og så får han nok lego av pappan.
Lillebror aner jeg ikke, finner vel en liten leke til ham,evt klær i ull eller en bok.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 16:27   #47
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Av oss får hun akebrett (sånn surfebrett-aktig) og prinsessepysj. Av nissen får hun enten Lego eller Playmo, vi får se. Ellers vet jeg hun får noe utkledningstøy og ski..

Gammel 05-12-12, 16:30   #48
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min niåring smugleser på forumet og kommer garantert til å sladre til sjuåringen om jeg skriver noe om noen av gavene deres her.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 19:16   #49
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min 11 åring får skidress til å trene i og gå renn i og en ipod. Yngste får hårføner/krølltang og klassisk-ski.

Gammel 05-12-12, 20:36   #50
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Min niåring smugleser på forumet og kommer garantert til å sladre til sjuåringen om jeg skriver noe om noen av gavene deres her.

Hvis du leser dette kan du gjerne komme med tips om hva niåringer ønsker seg!

Gammel 05-12-12, 20:51   #51
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De to yngste får hver sitt Samsung nettbrett 7" med en sånn beskyttelsessak.
Lille E får i tillegg hjelm til vinteraktiviteter, og litt småpjus.
Hva W får i tillegg vet jeg ikke helt.

M på 25 får Rosendahlservise sammen med samboeren. Hun får fjellanorakk også, og så må vi finne en personlig ting til M også. Det er ikke lett. Han ønsker seg ingenting.

Gammel 05-12-12, 20:55   #52
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

En råsa vinterjakke.

Kanskje et rattakebrett i tillegg, om ingen av pakkene annetstedsfra ser ut til å inneholde det. En av få ting hun kan ha et snev av behov for.

Gammel 05-12-12, 21:17   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Iphone4 til 10-åringen og PC til 7-åringen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 22:48   #54
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Minste får disse 2 til jul, trillekoffert og ryggsekk fra cutisandpals.

Mellomste får Nintendo DS, og eldste har kjøpt seg PC som vi skal være med å betale på.

Gammel 06-12-12, 00:16   #55
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Soveposer i allefall. Skikkelige soveposer, ikke sånne fra lekebutikken.

Vi skal telte i 2013!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 00:32   #56
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner virkelig ikke!

Mulig det blir noe bunadstæsj til snuppa. Men jeg vet ikke. Ellers hadde jeg tenkt på en litt stor veske med litt dill oppi. Som mascara, skjerf, lommebok og litt sånt oppi.

Pompen har jeg ikke anelse om. Han har alt han trenger og mer til. Dessuten er han noget utakknemlig om dagen, så jeg har ikke så lyst til å tenke ut noe kjempesmart heller. Han kunne trengt skisko da.

Gammel 06-12-12, 01:29   #57
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Eldste; Lego friends rideleir
Mellomste; Lego godstog med ekstra skinner
Minste; er nok i seng når gavene blir åpent, men har kjøpt en brio gåtralle.

Gammel 06-12-12, 01:55   #58
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste får minecraft Lego, toern playmoborg, treern duplo something vi har i boden, firern får stablebokser.

Gammel 06-12-12, 08:05   #59
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Snuppa på 6 får Barbiehus, Smurfen på 8 får Skylander Giants og Lego Monsters: Draculas slott,

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 09:26   #60
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jenta mi på 6 får Playmo prinsesseslottet, kjøpt til veldig god pris takket være tilbudstipsetråden her inne

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.