Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumjustis, eller...?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 08:47   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns det er rart at noen av dere oppfatter at det stadig blir skrytt av bra forumjustis fra ledelsen. Hvis jeg søker på forumjustis og ser bort i fra denne tråden så finner jeg to steder der det sies "Flott forumjustis" og begge de stedene er i fattigbloggtråden. Jeg tror at man må ha reagert på disse to innleggene for å sitte med inntrykk av at det er noe moddene stadig gjør. For min del har jeg aldri lagt merke til at det har blitt gjort direkte i en tråd før nå, så jeg skjønte ikke HI før etter diverse oppklaringer.

Og, til Billa, jeg oppfattet deg absolutt ikke som en negativ person selv om jeg syns innleggene dine var kritiske. Jeg skjønner at du reagerte på det når jeg leste din oppfattelse av hva det vil si å være kritisk. Jeg syns kritikk er helt ufarlig og at det bare blir et personlighetstrekk dersom man har en hang til å stadig kritisere stort og smått. Sånn jeg oppfattet det så tok du opp noe som du ikke likte ved forumet her og nå, og jeg oppfatter deg overhodet ikke som en som er negativ og alltid kritiserer alt og alle.

Jeg har hvertfall merket meg det ved et par anledninger i det siste, derav spørsmålet om det var bevisst handling fra moderaturgruppens side. Noe som i og for seg hadde vært OK, selvom JEG synes det kanskje ikke gjør noe positivt for trådene og forumet.

Grunnen til at jeg synes det ble dumt, var at jeg i utgangspunktet IKKE ønsket å lage et "negativt" innlegg. Kritiske mennesker er ikke veldig positive i min verden, og jeg ønsket ikke å negativt kritisere folk som frivillig gjør en innsats på et nettforum jeg trives godt. Jeg vet godt hvor energikrevende negative og ukonstruktive tilbakemeldinger kan være. Når jeg selv følte at jeg til de grader ble misforstått, og i tillegg fikk beskjed om å tenke meg om neste gang, ble jeg jeg rett i slett litt satt ut, det er uvant. Uansett, tar med meg erfaringen, jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.