Sv: Forumjustis, eller...?
Jeg syns det er rart at noen av dere oppfatter at det stadig blir skrytt av bra forumjustis fra ledelsen. Hvis jeg søker på forumjustis og ser bort i fra denne tråden så finner jeg to steder der det sies "Flott forumjustis" og begge de stedene er i fattigbloggtråden. Jeg tror at man må ha reagert på disse to innleggene for å sitte med inntrykk av at det er noe moddene stadig gjør. For min del har jeg aldri lagt merke til at det har blitt gjort direkte i en tråd før nå, så jeg skjønte ikke HI før etter diverse oppklaringer.
Og, til Billa, jeg oppfattet deg absolutt ikke som en negativ person selv om jeg syns innleggene dine var kritiske. Jeg skjønner at du reagerte på det når jeg leste din oppfattelse av hva det vil si å være kritisk. Jeg syns kritikk er helt ufarlig og at det bare blir et personlighetstrekk dersom man har en hang til å stadig kritisere stort og smått. Sånn jeg oppfattet det så tok du opp noe som du ikke likte ved forumet her og nå, og jeg oppfatter deg overhodet ikke som en som er negativ og alltid kritiserer alt og alle.
|