Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumjustis, eller...?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 23:29   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg skrøt også av forumbrukernes selvjustis, jeg blir så fornøyd når brukere justerer seg og hverandre uten at man må gripe inn som moderator og bruke pekefingre eller kjefte på folk. Det gleder meg når forumbrukere bidrar til at tråder som kunne sklidd ut og blitt ekle, tar seg i det og korrigerer seg selv og hverandre. Det gjør forumet bedre.

Det er som å være i en middag der det sklir litt ut i sladder, alle kan bidra litt, men så tar man seg i det og sier "Nei, folkens, nå snakker vi om noe annet", "Ja, nå gir vi oss". Uten at verten trenger å kjefte. Sånn var det i fattigbloggtråden, og det var flott, synes jeg. Det gir meg rom for å være vanlig bruker og slippe å kjefte.

Fattigbloggtråden?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.