Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumjustis, eller...?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 11:05   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Deg og andre, Esme. Men det er egentlig poenget, for jeg ønsket å ta det opp på generelt grunnlag. Jeg VET at du ikke skrev under med moderatorisk hilsen, men allikevel er det faktisk det du er, og jeg synes effekten av innlegget ble litt kleint. For ordens skyld, jeg er enig i at folk er flinke til å si fra når noe går for langt, og jeg synes folk er flinke til å si fra når de synes noe er OK å diskutere videre. Folk er rett og slett generelt flinke

Sånn ellers syns jeg moderatorene har vært flinke til å presisere denne forskjellen. Når innlegget underskrives med "moderatorisk hilsen" er det å anse som innlegg fra moderator. Alt annet er innlegg fra den aktuelle brukeren som privatperson. Jeg personlig har ingen problemer med å se forskjellen. Om Esme skriver at "Her tar du feil, Teofelia" er det hun som privatperson som skriver. Det hadde vært noe helt annet om hun hadde skrevet "Teofelia tar feil. Moderatorisk hilsen Esme".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.