Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det kult med mammanick på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det kult med mammanick på forum?
Kan man si baby, må man ha mammanick 3 1,27%
Det er dødskult, ikke alle skjønner at jeg er mor uten mammanick 5 2,11%
Det er så søtt og kosemosete og jeg MÅ bare ha barnets navn i mitt nick 2 0,84%
Nei, det er utrolig harry 31 13,08%
Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker 53 22,36%
Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene 143 60,34%
Deltakere: 237. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 17:06   #101
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det kult med mammanick på forum?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ditt nick er for langt. Du er ute av koordinasjon med oss andre.

Jeg har vurdert å bytte til DM, men så fant jeg ut at jeg ville ha noe med litt mer swung over når jeg først skulle bytte nick, og så ble jeg reint nostalgisk over å skulle gi slipp på nicket mitt, - det er jo blitt en del av identiteten min og alt og det. Så da slo jeg meg til ro med å være big-fat-admin-mamma.

Gammel 17-04-07, 17:12   #102
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et mamma-nick på et annet forum, men angrer litt på det. Ser litt som om det er ungen og jeg som svarer på innlegg... Derfor skal jeg ikke ha mamma-nick mer.

Gammel 17-04-07, 17:13   #103
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ma' Norway liksom? Nei, tror ikke det gitt.

Jeg er ikke så fryktelig betatt av mammanick, men irriterer meg liksom ikke ned i vekt av dem heller da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 17:15   #104
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er ikke så fryktelig betatt av mammanick, men irriterer meg liksom ikke ned i vekt av dem heller da.

Det hadde vært no. Å, som jeg skulle irritert meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 17:26   #105
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Couldn`t care less ...

Gammel 17-04-07, 17:34   #106
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det burde vært et svaralternativ, ja!
... men hva med dem som har ****mor i nicket sitt da? Er det helt håpløst også? Da tenker jeg ikke på at de nødvendigvis er mødre selv, men bruker et kallenavn de hadde da de var små selv? Eks. velsemor, tuttemor, lillemor, navn+mor osv.

Der har du meg da. Jeg brukte Nennemor tidligere og det hadde jo ikke noe å gjøre med at jeg var mor, men at jeg ble kallt det da jeg var liten.

Nå har jeg kortet det ned, det passer meg fint. Hva andre gjør bryr meg ikke så lenge jeg greier å skille dem fra hverandre. Jeg synes det er rart å velge et nick som er opptatt ved å slenge på noen krølltegn eller tall før eller etter. Det er mye verre og mer irriterende enn noe annet i grunnen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 17:42   #107
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et skikkelig jævlig nick her inne. Go\jenta eller noe sånt. What's up with that!

Gammel 17-04-07, 17:50   #108
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det er et skikkelig jævlig nick her inne. Go\jenta eller noe sånt. What's up with that!

Herregud.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 17:56   #109
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Nå må du gi deg! Hvor vil du hen med dette?

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 18:04   #110
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes mammanick er blodharry. Stemte derfor på harryalternativet. Selv har jeg vært blodharry 98% av tiden jeg har tilbragt i forumverden. Heldigvis har jeg kommet meg ut av harryhelvetet.

Gammel 17-04-07, 18:06   #111
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Pappanick er myyyyyye tøffere enn mammanick, vaffal!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 18:27   #112
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ina Beate i så fall.

bina kan godt være litt dyslektisk eventuelt.....

Gammel 17-04-07, 18:33   #113
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjerpings Sitron! Det der var unødvendig.

Gammel 17-04-07, 18:34   #114
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ellers, så ser jeg at det er ca 8 stk som skal kastes ut.

Gammel 17-04-07, 18:35   #115
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det ville ikke falt meg inn hvertfall! Jeg har vært på nett og forum lenge før jeg ble mamma.

Gammel 17-04-07, 18:47   #116
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Bryr meg ikke.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 19:27   #117
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tja, liker jeg navn à la Mamsen?
Jeg trekker i skjul bakom bamsen
og hvisker et nei.
Jeg vil være grei,
men minnes med gru Mamseslamsen.

Nick som "Tobarnsmamma" etc. er greie nok, om enn litt fantasiløse, kanskje? Jeg sliter litt mer med sånne "se-så-søt-og-morsom-jeg-er"-omskrivninger av ordet mor eller mamma. Det klinger omtrent på samme måte som ordet "bebis" i mine ører. Da jeg en gang dumpet over brukernavnet Mamseslamsen (det er helt sant!), satte jeg nesten teen i halsen.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Kanskje jeg skal lage meg et nick til.
Lille_Ru
LilleRu
*Lille Ru*

Bare sånn for at ingen andre skal kunne ta dem ...

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Liven-mamma? Liven-mor? Livmor?

Nei, ikke kult for meg i alle fall.

:LOL:

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå blir jeg gående og gruble på hva du heter.

Ainb? Abin? Anib? Iban? Inab? Niba? Bani? Bnia? Bian?

Tulledamen.

Jeg ble visst sittende å le gjennom hele tråden, jeg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 19:37   #118
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg snakker om de som har tatt den lette utveien og valgt siste alternativet.

Har virkelig ikke så mange meninger om dette. Forundret meg at andre har, så resultatet er jo morsomt å få med seg... hvis ikke det hadde vært for at de fleste ikke ser ut til å bry seg.
Jaja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 19:50   #119
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er for øvrig en ting som irriterer meg litt, når et nick er opptatt, hvorfor insisterer enkelte på å ha samme nicket, men med annet stavemåte (gjerne feil), tall og tegn til?
Det gjør for forvirringen komplett!

...

Sant nok.
Men jeg regget meg her uten å sjekke om det var flere lignende enn meg her, og jeg ser nå at vi har både Nelle og Nelly fra før.

Mammanick syns jeg er litt kårny.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 19:59   #120
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her inne har jeg jo ikke et mammanick, men på et par andre fora har jeg det. Det gikk bare ikke opp for meg til å begynne med at det faktisk kommer i den kategorien, jeg er litt trøtt, men Ulvemor er sikkert et pinlig og fantasiløst ekkelt mammanick. Pokker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.