Sv: Er det kult med mammanick på forum?
Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.
Jeg er en pingle. 
Hadde du hatt et alternativ som het "Bryr meg midt i ræva" så skulle jeg stemt det.
Det burde vært et svaralternativ, ja!
Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.
Det vitner muligens om ørlite mangel på fantasi i gjerningsøyeblikket? Selv har jeg ofte erfart at det kan stå dønn stille der og da når jeg skal velge meg nick, passord, brukernavn eller hva det måtte være. Jeg ser at det for mange nok kan føles lettvint og greit å kalle seg mamma-something i mangel på noe mer innovativt.
Ja, eller så er man kanskje så ruset på fersk morskjærlighet at det er det eneste som står i hodet på en i det man velger nick?
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
"Bryr meg midt i ræva"
Folk velger vel nick ut ifra hva de vil framstå som.
Du vil framstå som litt sur, jeg vil framstå som et eller annet og ****mamma vil vel at vi skal tenke på henne som mamma da.
Det er nok også noen av dem vil jeg tro.
... men hva med dem som har ****mor i nicket sitt da? Er det helt håpløst også? Da tenker jeg ikke på at de nødvendigvis er mødre selv, men bruker et kallenavn de hadde da de var små selv? Eks. velsemor, tuttemor, lillemor, navn+mor osv.
Jeg kan liksom ikke se noe galt i verken det eller mammanick. Folk velger hva de vil, kanskje i et øyeblikk av ammetåke, bleiedis, kreativt limbo eller lignende. Navnet/nicket skjemmer ingen (stort sett i det minste).
|