Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når begynner du å tenke på jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-12, 22:12   #81
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynner du å tenke på jul?

Opprinnelig lagt inn av naima, her.

Kompilatorsjuske!

Du synes jeg skulle komponertt sangene selv, hyret et band til å spille dem og tatt det opp i studio selv? Måtte jeg ha bygd mikseren og høyttalerene også?

Gammel 19-11-12, 22:15   #82
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker jul hele året, finner jeg en gave jeg vet passer til mottaker så kan jeg fint kjøpe den i april. Jeg elsker julen og gleder meg i massevis. Målet er å være ferdig med gaver til midten av november, desember skal kun være kos.
Julekot bestilte jeg forrige uke, middagsmenyen er klar, vi vet hvem vi skal feire med og nesten all gavene er kjøpt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 22:19   #83
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Var dette et forsøk på å samle millionvis av tanker i fem setninger?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 23:53   #84
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Etter vinterferien er det ialle fall normalt sett veldig lenge til det begynner å bli tydlige tegn i samfunnet forøvrig på at det nærmer seg jul. All den tid folk flest skal ha påske, vår, sommer og høst og egentlig nærmest vinter igjen, før de kommer til jul.

Men nå planlegger jeg visst muligens julegaveshopping i morgen! I alle fall skal jeg på kveldsåpen "kundeklunnkveld" med mange gode tilbud, så får vi se.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.