|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Nei, det får de ikke lov til. Plage dyr til døde har jeg lite sans for, uansett om det er veps, mygg eller større dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Nei, jeg vil ikke la sønnen min pine dyr, men om noen blir klemt ihjel uten at det er med vilje i løpet av denne opplæringen fremkaller ikke det hysteri fra min side.
![]() |
#104 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Da jeg var barn nappet jeg vingene av fluene, og la de i dokkevogna mi. Man skulle jo tro jeg var helt psyk på sinnet, men jeg kom på bedre tanker da jeg ble eldre da altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Nei, jeg lar ikke barn plage eller torturere insekter med viten og vilje. Uskyldig ihjelklemming vokser de vel ifra? :håpefull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Jeg har også fisket med mark. Det var ekkelt, men jeg fikk ikke følelser for marken. Annet enn at det var ekkelt å tre den på. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Borte
|
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Madam Mim drepte et insekt etter å ha spurt om det passet i pizza. :sladrehank:
![]() |
#108 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?Da har jeg "forsket" litt på hvordan vi behandler småkryp i familien. Da vi var på hytta i helgen krelte det jo av alt mulig rart. Fluene som krelte i vinduene som ikke kan lukkes opp fikk et raskt smekk med fluesmekken, fluene i vinduene som kunne vippes ut ble viftet ut. Mauren som krøp runt på stuegulvet med en "godbit" ble tatt opp på et ark og båret ut i det fri, og minstemann, som syntes alt som krøp og kravlet fikk en leksjon om at man er snill mot alt som lever.
![]() |
|
|