Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 15:42   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Brukere som ofte er i konflikter og som er omstridte bør etter min mening ikke være moderatorer. (Dette har jeg skrevet tidligere også.) De kan selvfølgelig kunne gjøre en ok jobb, men det har noe med tillit å gjøre.

Dette er jeg veldig enig i. Og jeg tenker at dette er noe en hver modde bør ta noen runder med seg selv om. Man vet best selv om man faktisk passer til jobben, eller om man bare liker privilegiene som kommer med den.

Jeg er flinkere enn alle moderatorene og administratorene til å bruke limpistol.

Er du helt, helt sikker på det? Kan jeg få arrangere en konkurranse mellom deg og utvalgte modder i limpistolbruk. Med blink?

Men, jeg har tillit til moderatorene og admin, jeg synes de alt i alt gjør en veldig god (og stort sett usynlig) jobb og synes det er grunn til å minne om at dette gjøres (med unntak av HP og DM?) på dugnadsbasis, ulønnet og frivillig.

Ja, absolutt helt enig.

Gaia er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.