|
|
#841 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg merker forsåvidt ingen forskjell her på FP, jeg. Diskusjoner og tråder går sin gang og jeg har aldri delt veldig privat info eller laget eller deltatt i private blogger (glemmer at de eksisterer), så for meg kan jeg fortsatt bruke forumet akkurat som jeg alltid har gjort. Jeg har ikke vært på treff og kjenner ingen personlig.
|
|
#842 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Takk for meg
|
|
#843 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg snakker forøvrig ikke om selve utkastelsen(e) her vs. der eller detaljene i forløpet som sådan. Og, uten å utbrodere for mye nå, for det hadde jeg egentlig ikke tenkt til i det hele tatt, så er jeg veldig glad for at vi har en helt annen ledelse enn det NM hadde - det er det ingen tvil om.
|
|
#844 |
|
www.bomulls.no
|
Peker opp!
|
|
#845 |
|
Personlig pessimist
|
Det er vel ingen som har sagt noe om hvorvidt forumene driftes på samme måte. Jeg har sagt, at sett fra utsiden, så virker konfliktene påfallende like. Brukere i konflikt med moderatorer, medlemsfrafall, nytt forum. Det ringer noen bjeller.
|
|
|
#846 |
|
Borte
|
Sv: Takk for megOK. Da misforsto jeg, men dette tullet vi faktisk med i går altså.
|
|
#847 |
|
lettere utlada
|
Sv: Takk for megAlt går jo tilbake til at konflikten blir påstand mot påstand!
|
|
#848 |
|
Hertuginne
|
Jeg er voldsomt glad i FP og jeg er voldsomt glad i forumledelsen vår, som er HP og DM. Og det er kanskje derfor dette er så vondt for meg nå, fordi det er sådd så sterk tvil om folk jeg er så veldig, veldig glad i og det sårer folk som jeg er veldig glad i, på begge sider av denne konflikten. Men tro meg når jeg sier det jeg sier lenger oppi her, at vi ikke lekker informasjon som vi har fått i rolle som moderator. Vi gjør ikke det.
|
|
#849 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megTror jeg avslutter nå, for igjen så opplever man jo at man kanskje ikke får uttrykket seg helt som man vil OG hvor fort ting kan misforstås - særlig skriftlig uten å se den/de man diskuterer med.
|
|
#850 |
|
villende
|
Sv: Takk for megJeg vil ha nytt underforum! Gaias utbryterforum. Kun til spredning av frustrasjon, misnøye, eder og galle over alt og alle. Og så vil jeg være eneveldende diktator. Kan jeg få det, HP? Pritti pliiiis, med sukker på? |
|
|
|
|
#851 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for meg"Heil Gaia - et utbryterdiktatur!!"
|
|
#852 |
|
This is normal!
|
Enig.
|
|
|
#854 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megNoen og enhvers limpistol kommer til å være med meg i grava tror jeg ...
|
|
#855 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megMen enn om en bruker (ikke moderator) snakker om ting IR som har skjedd i blogg eller M2? Er det verre om en moderator, som også er gitt tilgang som bruker, enn en vanlig bruker slarver? Jeg er ikke for slarv, men hvordan skal dette stoppes? Jeg ser ikke for meg at dette kan kontrolleres. Utover til en viss grad det som skrives her inne som kan bes modereres, har man skrevet noe på nett, så er katta ute av sekken på mange måter. M2 er jo en kjempeforsamling med folk. Ville man reist seg opp i et rom med like mange å delt høyt av sine innerste ting? Jeg glemmer det selv innimellom, men kjenner godt på at jeg deler mindre nå enn jeg gjorde for noen år siden. Barna mine finner jo snart veien til slike steder, så litt bør man kanskje droppe skrive om, være seg i blogg, M2 eller på det åpne forum. Særlig om man ikke tåler å høre det fra andre kanter. |
|
|
|
|
#856 |
|
villende
|
Dette er jeg veldig enig i. Og jeg tenker at dette er noe en hver modde bør ta noen runder med seg selv om. Man vet best selv om man faktisk passer til jobben, eller om man bare liker privilegiene som kommer med den.
Er du helt, helt sikker på det? Kan jeg få arrangere en konkurranse mellom deg og utvalgte modder i limpistolbruk. Med blink?
Ja, absolutt helt enig. |
|
|
|
|
#857 |
|
Protonterapeut
|
Helt fair.
|
|
#858 |
|
Introvert optimist
|
De kunne ikke si noe og de ble lempet ut. Trust me, I know.
|
|
#860 |
|
This is normal!
|
Tja, hvis du har en drøm om å bli limt fast på en vegg sammen med utvalgte modder så gjerne for meg.
|
![]() |
|
|