Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julebrus for utflyttere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 15:09   #21
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebrus for utflyttere

E.C Dahls er den jeg leter etter ja. Bunnpris skal besøkes.

Gammel 12-11-12, 15:11   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Veritas: Bunnpris? Hvor?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 15:44   #23
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg kan ikke hjelpe deg med Østfold dessverre, men du kan jo kontakte CB direkte da og høre hvor de distribuerer ut på den kanten av landet?

Jeg må jo selvsagt bare understreke hvor riktig det du skriver er, for CB er den eneste ene julebrusen. Heldigvis florerer det jo av brusen her i byen! Å drikke den FØR 1. desember er derimot helt uaktuelt, jeg gleder meg stort til 1. desember og avspark for årets etappe! *salig*

Jeg kan jo prøve! Jeg ringte til CB i fjor, og da var det lite hjelp å få. Han jeg snakket med sa at de hadde kun lister over de som stod på den faste distribusjonslista, enkeltbutikker rundtforbi som bestilte på forespørsel hadde de ikke noen oversikt over. Men det kan jo hende at de har mer oversikt i år! :håpefull:

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

http://www.hansaborg.no/no/produkter/brus/julebrus/

Her står det jo at de er blant de førende av julebrus, særlig på Vestlandet, Sørlandet og i Østfold, så det burde jo være å oppdrive mer enn ett sted!? Men Borg er jo IKKE det samme altså, så jeg vet jammen ikke helt hva de mener ...

Ja, ikke sant det burde!? Men det ser dårlig ut. Så vidt jeg har klart å finne ut av, etter omfattende leting og utspørringer på Facebook og you_name_it, flere år på rad, så er det kun den ene Ica Maxi-butikken som har pleid å ha den brusen. Og det var bare fordi butikksjefen likte den så godt selv!

Gammel 12-11-12, 15:47   #24
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg hadde spurt på en butikk om de kunne tenke seg å ta den inn.

Nærbutikken vår tar inn hva det skal være har jeg inntrykk av, hvis man spør. Det er en KIWI.

Det er jo verdt et forsøk!

Gammel 12-11-12, 16:56   #25
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det gikk VELDIG fort i svingene når jeg søkte på nye meldinger.
Jeg lurte følt på hva Jesusbrus for utflytere var.

Gammel 12-11-12, 16:59   #26
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Gammel 12-11-12, 17:03   #27
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Du ler du!
Jeg tenkte at dette var en philosofisk (silofofisk som jeg sa når jeg var ung og lovende) tråd om et kontroversielt tema!

Men nei....det var julebrus.
Egentlig like greit når jeg tenker meg om.

Gammel 12-11-12, 17:20   #28
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

EC Dahls julebrus ble observert på Meny Ringnes park for litt siden. Ellers har jeg hørt at utflytta trøndere i Oslo finner den på Bunnpris.

Gammel 12-11-12, 22:57   #29
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

CB Julebrus fant jeg på vår lokale Meny i dag. Union (den ser helt horribel ut altså!) og Hamar også. Men Dahls har de ikke tatt inn i år.

Gammel 12-11-12, 23:37   #30
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Hei, jeg kom på... Jeg skal jo til Oslo til helga!
Er det noen som kan forklare meg, helt på teskjenivå hvor i Oslo jeg kan finne CB? Gjerne i nærheten av en kino. Jeg er ikke sikker på hvilken kino vi skal på, men det hadde ikke spilt noen rolle, jeg er så lite kjent der uansett.

Gammel 20-11-12, 13:13   #31
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Veritas: Bunnpris? Hvor?

Så ikke denne før nå, men det skal være et par i nærheten her.
http://bunnpris.no/butikker

Gammel 20-11-12, 14:58   #32
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Julebrustest i Aften i dag. Uten Dahls. Altså teller den ikke.

Gammel 27-11-12, 00:48   #33
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Og jeg har da på nytt lett hele Østfold rundt... Til ingen nytte. Så fikk jeg tips om Varnaveien Mineralvann i Moss, som visstnok driver med import av øl og brus fra alle slags steder. Så jeg ringte dit, da. Det viser seg at de har prøvd i lang tid å få CB (Hansa) til å sende julebrus, men de får ikke bestille.
Så da kan det se ut som om jeg må inn til Oslo for å få tak i julebrusen min. Fordi at bryggeriet ikke vil la kunder her fra fylket bestille.

Gammel 27-11-12, 04:30   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

De har Apotekarnes Julmust på Godteslottet i Pilestredet.

... Må jeg ut i Provinsen for å få tak i Romas julebrus? Den som heter God Jul?

Gammel 20-12-12, 02:55   #35
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

kan det bli jul!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.