|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Julebrus for utflyttereDet sitter jeg her i kveld og lurer på om forumet kan hjelpe meg med!
|
|
|
#2 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Sv: Julebrus for utflyttereOg så kan selvfølgelig alle som vil bruke tråden til å etterlyse sin Eneste Julebrus i nærheten av der de bor. Det er nemlig viktig i jula, det, å ha tilgang på Den Eneste Julebrusen. Det blir ikke julestemning uten.
|
|
|
#3 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Julebrus for utflyttereJeg har funnet CB sin på enkelte Coop-butikker her i området, bor i Rogaland. Kun på boks, men bedre enn ingenting |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebrus for utflyttereJeg hadde spurt på en butikk om de kunne tenke seg å ta den inn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Julebrus for utflyttereJeg kan ikke hjelpe deg med Østfold dessverre, men du kan jo kontakte CB direkte da og høre hvor de distribuerer ut på den kanten av landet?
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Julebrus for utflytterehttp://www.hansaborg.no/no/produkter/brus/julebrus/
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebrus for utflyttere
Jepp! Her i Rogaland selges den på Meny, Rimi og Mega. Har allerede kjøpt inn.
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Julebrus for utflyttereHer selges den både på Kiwi og Coop Mega. Jeg synes jeg ser den bruser over alt nå jeg.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Julebrus for utflyttereJeg har drukket mye julebrus allerede. Julebrusen kom akkurat i rett tid sånn for å stagge søthungeren i ammeperioden. E.C. Dahls that is. Som er selve fasiten på julebrus. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg er jo programforpliktet til å si at EC Dahls er brusen som gir julen mening, men den fra Hamar Lillehammer smaker på no vis ganske likt denne - bare litt svakere.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#16 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebrus for utflyttereEC Dahls er den riktige julebrusen ja. Mon tro om den selges her på Østlandet? Bunnpris hadde den vel ei stund? Noen som kan bekrefte om det stemmer også i år? Evt. andre steder?
|
|
|
#17 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebrus for utflyttereViss noen vet hvor man får tak i Arendals julebrus i Oslo, så si gjerne fra til meg. :lengtende sørlending:
|
|
|
|
#18 |
|
Kakemonster
|
Har kjøpt på Bunnpris i år, ja.
|
|