|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
flisespikker
|
Sv: Takk for meg
Jeg skulle akkurat rette opp dette selv, jeg fikk beskjed om at jeg hadde misforstått, beklager! Brukeren slettet selv alle sine tråder i disse salongene, såvidt jeg vet, og slettet mange andre innlegg i andre tråder også, men jeg har ikke oversikt over hvor mye som er slettet og hva som evt. gjenstår.
|
|
#143 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men her er vel FP litt spesielt, i og med at dette er rettigheter vi brukerne har til vanlig og som en utestengt bruker blir avskåret fra? Altså blir det jo en særbehandling der. Jeg vet ikke hvordan det var for henne, men for meg har retten til å fjerne i ettertid hatt betydning for bruken av forumet. Og jeg ser jo mange andre har startet tråder med "jeg kommer til å fjerne denne etterhvert", så jeg kan neppe ha vært alene om å ta den retten som en selvfølge.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#145 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, men utfrå det som står der, er det jo ikkje logisk at folk forlet forumet?
|
|
#146 |
|
superbruker
|
Den måten som forumledelsen har handlet på i denne saken gjør at jeg ikke har noen tvil som kan gå til gode for forumledelsen. Til det har de håndert denne saken på en alt for dårlig måte.
|
|
#147 |
|
Mother of Dragons
|
Det har ikke vært mulig å håndtere denne saken på en måte som hadde gjort alle til lags.
|
|
#148 |
|
superbruker
|
Nei, men det finnes mange måter som denne saken kunne vært håndtert på som ville vært mye bedre enn det som er gjort. Når man vet at så mange reagerer på det som har skjedd syns jeg at blir helt feil å skrive at man må gi forumledelsen tvilen til gode. Tvert imot har de en stor jobb å gjøre for å bygge opp tilliten til ledelsen igjen.
|
|
#149 |
|
lettere utlada
|
Sv: Takk for megEr det nå på an igjen?!
|
|
#150 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg skrev det om tvil til gode i konteksten bilder som lå igjen.
|
|
#151 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Men såå mange er det vel ikke? Det er jo litt av problemet her, at det egentlig er bare noen få som synes at dette er ett stort problem. Og som kommer med stikk om misnøye ved jevne mellomrom. Og at det er disse få som sliter med tilliten til forumledelsen, ikke majoriteten av brukerne?
|
|
#152 |
|
Off the map.
|
Sånn er det for meg også. Derfor ønsker jeg å fortsette å være her. Ønsker ikke å ta del i noen konflikt. Det er fine mennesker som slutter, men det er enda flere fine mennesker igjen. Det holder for meg.
|
|
#153 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Så enkelt kan det sies. |
|
|
|
|
#154 |
|
Til tider hjulbeint
|
Dette signerer jeg fullt og helt. |
|
|
|
|
#155 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megJeg må si meg enig med Vianne R. altså. Dette minner meg (som leder) om situasjoner der vi tar avgjørelser og folk roper opp på bakgrunn av rykter eller synsing. Det er nå en gang sånn at man som leder må ta noen avgjørelser. Her på forumet synes jeg at ledelsen har strukket seg langt for å oppklare, svare på spørsmål osv. Slik er det langt ifra i det virkelige liv. Man må i mye større grad ha tillit til at lederne gjør jobben sin, at man selv kanskje ikke har den fulle oversikt over sannheten.
|
|
#156 |
|
saftig
|
Dette var knakende godt sagt, syns jeg.
|
|
#157 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Jepp.
|
|
#158 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Nemlig. Og tror noen virkelig at man kan skrive mange-og-tjue-tusen innlegg på internett og samtidig ha kontroll over disse innleggene?
|
|
#159 |
|
This is normal!
|
Dette lurer jeg på også. Jeg skal ikke påstå at dette er perfekt håndtert av moderatorer/forumledelse, men så har det jammen ikke vært noen enkel sak heller. Nå får jeg en følelse av at den utestengte brukeren fortsatt bråker i bakgrunnen, og det virker som om målet er å ødelegge FP og få moderatorene til å bli så lei at de ikke gidder å være her lenger. Er det noe vi ønsker? Jeg har prøvd veldig lenge nå å få fatt i hva Fæle Ting som har skjedd egentlig er, men det eneste jeg har funnet ut er at folk slarver. Jeg lar meg ikke sjokkere eller overraske veldig av det. Den utestengte brukeren som har kjørt denne saken hardest har selv fortalt ting i bloggen sin om jobb (kollegaer, sjefer, kunder), som jeg aldri ville fortalt pga taushetsplikt. (Er det på kanten å skrive dette, siden det omtaler en blogg? Jeg mener det er vesentlig og relevant å få fram siden det har kommet alvorlige beskyldninger fra denne brukeren mot andre. Greit med litt perspektiv på sakene liksom.)
|
|
|
#160 |
|
Bedreviter
|
Sv: Takk for megJeg synes at uansett hva man synes om ting som har skjedd, hvordan ting har vært håndtert eller hvordan folk har oppført seg, så er det ikke greit å omtale en person som ikke er på forumet lenger. Det er dårlig gjort, og for øvrig veldig i strid med forumreglene. |
|
|
![]() |
|
|