Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 01:15   #141
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ok, veldig bra, takk for svar.

...skrev jeg men det ligger jo fortsatt masse innlegg igjen i M2?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 01:16   #142
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Dette er faktisk ikke korrekt.
Jeg søkte opp en tråd jeg hadde startet i medlemsalongen eller M2 og fant innlegg av henne der.

Jeg skulle akkurat rette opp dette selv, jeg fikk beskjed om at jeg hadde misforstått, beklager! Brukeren slettet selv alle sine tråder i disse salongene, såvidt jeg vet, og slettet mange andre innlegg i andre tråder også, men jeg har ikke oversikt over hvor mye som er slettet og hva som evt. gjenstår.

Gammel 12-11-12, 01:25   #143
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kan man forvente å få slettet så mange innlegg på et NETTFORUM? Ser ikke at det står noe i forumreglene om dette, heller.

Men her er vel FP litt spesielt, i og med at dette er rettigheter vi brukerne har til vanlig og som en utestengt bruker blir avskåret fra? Altså blir det jo en særbehandling der. Jeg vet ikke hvordan det var for henne, men for meg har retten til å fjerne i ettertid hatt betydning for bruken av forumet. Og jeg ser jo mange andre har startet tråder med "jeg kommer til å fjerne denne etterhvert", så jeg kan neppe ha vært alene om å ta den retten som en selvfølge.

Spørsmålet da blir vel om man skal anse dette som en del av "utestengelsespakka" (tap av rettigheter/forutsetninger man forholdt seg til da man skrev) eller om man kanskje synes det blir en urimelig "ekstrastraff". Jeg har forstått det slik at de som reagerer mener det siste. På et forum med mindre friheter til selv å regulere hvor lenge egen tekst blir stående, blir det muligens noe annet. Men på FP har det nå engang vært slik. Også for denne brukeren da innleggene ble skrevet. Så ble det endret med tilbakevirkende kraft.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 01:28   #144
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Kommer til å savne deg Sjugger!

Gammel 12-11-12, 01:29   #145
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Informasjon ligger jo her:

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980

Joda, men utfrå det som står der, er det jo ikkje logisk at folk forlet forumet?

Gammel 12-11-12, 01:33   #146
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gi nå litt tvil til gode til forumledelsen da.

Den måten som forumledelsen har handlet på i denne saken gjør at jeg ikke har noen tvil som kan gå til gode for forumledelsen. Til det har de håndert denne saken på en alt for dårlig måte.

Gammel 12-11-12, 01:49   #147
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Den måten som forumledelsen har handlet på i denne saken gjør at jeg ikke har noen tvil som kan gå til gode for forumledelsen. Til det har de håndert denne saken på en alt for dårlig måte.

Det har ikke vært mulig å håndtere denne saken på en måte som hadde gjort alle til lags.
Men det står deg helt fritt til å mene at det burde kunnet gjøres bedre.

Gammel 12-11-12, 02:05   #148
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det har ikke vært mulig å håndtere denne saken på en måte som hadde gjort alle til lags.
Men det står deg helt fritt til å mene at det burde kunnet gjøres bedre.

Nei, men det finnes mange måter som denne saken kunne vært håndtert på som ville vært mye bedre enn det som er gjort. Når man vet at så mange reagerer på det som har skjedd syns jeg at blir helt feil å skrive at man må gi forumledelsen tvilen til gode. Tvert imot har de en stor jobb å gjøre for å bygge opp tilliten til ledelsen igjen.

Gammel 12-11-12, 02:27   #149
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Er det nå på an igjen?!
Synd å se deg gå Sjugger.
All respekt for at du sier ha det, men syns deler av innlegget var unødvendig.

Ellers så syns jeg dette begynner å bli ganske så brødteit. Det føles som om det er en gjeng som sitter på et annet rom og diskuterer seg imellom, og så får vi ute i gangen bare vite bruddstykker og det de i rommet VIL vi skal vite.
Det er også en Voldermort-feeling her, brukeren som ikke skal nevnes med navn.
Kan ikke dere som har noe personlig investert i dette ta en oppvask dere imellom og bli ferdige, så resten av oss kan få tilbake forumet vårt som vi er ganske så glad i?! (Nå trodde jeg, naiv som jeg er, at dette VAR et avsluttet kapittel...men feil igjen.)
Jeg syns det er veldig trist å se profilerte brukere ta sin hatt å gå (selv om ikke jeg kjenner dem så godt så er de "kjente") men forstår at de har sin grunn.
Jeg håper bare at forumet snart kan falle til ro, med alle de diskusjoner og uenigheter men også informasjon og vennlighet, som FP (for meg) er kjent for.

Gammel 12-11-12, 02:30   #150
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det finnes mange måter som denne saken kunne vært håndtert på som ville vært mye bedre enn det som er gjort. Når man vet at så mange reagerer på det som har skjedd syns jeg at blir helt feil å skrive at man må gi forumledelsen tvilen til gode. Tvert imot har de en stor jobb å gjøre for å bygge opp tilliten til ledelsen igjen.

Jeg skrev det om tvil til gode i konteksten bilder som lå igjen.

Ja, jeg mener det at om man for alvor tror at man når som helst kan bli kastet ut uten grunn og ikke få tid til å rydde opp personlige bilder, så er det pussig i forhold til hvordan det har blitt ledet gjennom alle år.

Gammel 12-11-12, 03:17   #151
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Men såå mange er det vel ikke? Det er jo litt av problemet her, at det egentlig er bare noen få som synes at dette er ett stort problem. Og som kommer med stikk om misnøye ved jevne mellomrom. Og at det er disse få som sliter med tilliten til forumledelsen, ikke majoriteten av brukerne?

Jeg kjenner ikke kjernen i konflikten og gidder ikke å hulkeskrike over at noen ble sur for Whatever Reason og at vennene er sur på denne personens vegne (en måned eller så etterpå) og nå slutter å henge her.
Det er selvsagt synd at folk gir seg, det mener jeg. Men for meg er ikke disse folkene essensen av FP, og dermed synes jeg ikke skandalen er noen skandale.
Essensen av FP er summen av alle brukerne, ikke enkeltbrukere, som ønsker å skape gode debatter, som prøver å gjøre dette til ett bra sted å være. Iallefall synes jeg det er slik.

Det er stor villighet til å diskutere forumledelsen her, men hva med aktuelle utestengte brukers adferd. Synes man at det er OK adferd, på generellt grunnlag? Gjentatte, grove, brudd på forumreglene, skal ikke det kunne straffes? Mister man da kanskje ikke noen privilegier man hadde før man ble utestengt? Er dette barnslig straff/klask på lanken, eller naturlig konsekvens?

Og sånn egentlig er jeg så Dritt LeiTM dette. La for pokker være med all den jævla hintinga og sutringa og paranoiaspredningen. Spill you guts altså, om man alikevel skal si farvel på dramamåten. Eller dropp det.

Gammel 12-11-12, 07:34   #152
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Essensen av FP er summen av alle brukerne, ikke enkeltbrukere, som ønsker å skape gode debatter, som prøver å gjøre dette til ett bra sted å være. Iallefall synes jeg det er slik.

Sånn er det for meg også. Derfor ønsker jeg å fortsette å være her. Ønsker ikke å ta del i noen konflikt. Det er fine mennesker som slutter, men det er enda flere fine mennesker igjen. Det holder for meg.

Ha det bra, Sjugger!

Gammel 12-11-12, 08:29   #153
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Essensen av FP er summen av alle brukerne, ikke enkeltbrukere, som ønsker å skape gode debatter, som prøver å gjøre dette til ett bra sted å være.

Så enkelt kan det sies.

Og eventuelle uenigheter mellom enkeltbrukere og forumledelse/andre enkeltbrukere bør skje på kammerset. Med mindre det er snakk om forhold som samtlige brukere har behov for å vite om, da, og i så fall bør alle sider av historien komme frem, ikke bare bruddstykker gjennom surmuling, baksnakking og annet kjerringpreik.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 08:43   #154
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Men såå mange er det vel ikke? Det er jo litt av problemet her, at det egentlig er bare noen få som synes at dette er ett stort problem. Og som kommer med stikk om misnøye ved jevne mellomrom. Og at det er disse få som sliter med tilliten til forumledelsen, ikke majoriteten av brukerne?

Jeg kjenner ikke kjernen i konflikten og gidder ikke å hulkeskrike over at noen ble sur for Whatever Reason og at vennene er sur på denne personens vegne (en måned eller så etterpå) og nå slutter å henge her.
Det er selvsagt synd at folk gir seg, det mener jeg. Men for meg er ikke disse folkene essensen av FP, og dermed synes jeg ikke skandalen er noen skandale.

Det er stor villighet til å diskutere forumledelsen her, men hva med aktuelle utestengte brukers adferd. Synes man at det er OK adferd, på generellt grunnlag? Gjentatte, grove, brudd på forumreglene, skal ikke det kunne straffes? Mister man da kanskje ikke noen privilegier man hadde før man ble utestengt? Er dette barnslig straff/klask på lanken, eller naturlig konsekvens?

Og sånn egentlig er jeg så Dritt LeiTM dette. La for pokker være med all den jævla hintinga og sutringa og paranoiaspredningen. Spill you guts altså, om man alikevel skal si farvel på dramamåten. Eller dropp det.

Dette signerer jeg fullt og helt.

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 08:44   #155
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg må si meg enig med Vianne R. altså. Dette minner meg (som leder) om situasjoner der vi tar avgjørelser og folk roper opp på bakgrunn av rykter eller synsing. Det er nå en gang sånn at man som leder må ta noen avgjørelser. Her på forumet synes jeg at ledelsen har strukket seg langt for å oppklare, svare på spørsmål osv. Slik er det langt ifra i det virkelige liv. Man må i mye større grad ha tillit til at lederne gjør jobben sin, at man selv kanskje ikke har den fulle oversikt over sannheten.

Og så er det et spørsmål om hvor lenge man skal få lov til å tvære på ting. Ledelsen har tatt en avgjørelse. De har gjort rede for den underveis i tråder og også i egen tråd. De som ikke klarer å forholde seg til dette, må rett og slett finne seg et annet sted å være. Det er selvsagt leit, men ikke så leit at jeg gidder å la det prege min forumhverdag. Helt fair å dra, men jeg hadde satt pris på om man drar uten å forsøke å lage dårlig stemning.

Jeg har forøvrig ikke svekket tillit til ledelsen. Snarere tvert i mot.

Gammel 12-11-12, 08:44   #156
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var knakende godt sagt, syns jeg.

Gammel 12-11-12, 09:07   #157
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jepp.

Gammel 12-11-12, 10:05   #158
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nemlig. Og tror noen virkelig at man kan skrive mange-og-tjue-tusen innlegg på internett og samtidig ha kontroll over disse innleggene?

Gammel 12-11-12, 10:12   #159
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette lurer jeg på også. Jeg skal ikke påstå at dette er perfekt håndtert av moderatorer/forumledelse, men så har det jammen ikke vært noen enkel sak heller. Nå får jeg en følelse av at den utestengte brukeren fortsatt bråker i bakgrunnen, og det virker som om målet er å ødelegge FP og få moderatorene til å bli så lei at de ikke gidder å være her lenger. Er det noe vi ønsker? Jeg har prøvd veldig lenge nå å få fatt i hva Fæle Ting som har skjedd egentlig er, men det eneste jeg har funnet ut er at folk slarver. Jeg lar meg ikke sjokkere eller overraske veldig av det. Den utestengte brukeren som har kjørt denne saken hardest har selv fortalt ting i bloggen sin om jobb (kollegaer, sjefer, kunder), som jeg aldri ville fortalt pga taushetsplikt. (Er det på kanten å skrive dette, siden det omtaler en blogg? Jeg mener det er vesentlig og relevant å få fram siden det har kommet alvorlige beskyldninger fra denne brukeren mot andre. Greit med litt perspektiv på sakene liksom.)

Ja, jeg mener det at om man for alvor tror at man når som helst kan bli kastet ut uten grunn og ikke få tid til å rydde opp personlige bilder, så er det pussig i forhold til hvordan det har blitt ledet gjennom alle år.

Ikke sant?

Når det gjelder å få slettet innlegg, kan jeg se at det er et poeng å få slettet det som ligger i M1 og M2 (eller hva det nå heter), men jeg synes ikke det er riktig å slette det som ligger ellers på forumet. Jeg har oppfattet dette som vanlig politikk på FP, at man ikke sletter tråder andre steder enn i M1 og M2.

Gammel 12-11-12, 10:29   #160
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at uansett hva man synes om ting som har skjedd, hvordan ting har vært håndtert eller hvordan folk har oppført seg, så er det ikke greit å omtale en person som ikke er på forumet lenger. Det er dårlig gjort, og for øvrig veldig i strid med forumreglene.

Teofelia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.