|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
Det er vel stort sett en av de ytterst få "vanlige" sjokoladene igjen som er melkefrie, så ja -
|
|
|
#142 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Ja, Lohengrin. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Man er aldri for gammel for noe slags godteri.
|
|
|
#145 |
|
Ferdiglada
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Fersk Lohengrin er best i heile verda.
|
|
|
|
#146 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg er eldre venn mange av dere og har alltid syntes at Lohengrin hører til de som er to generasjoner eldre enn meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Passiv
|
Jeg sier ikke at jeg boikotter den, men jeg gjør ikke noe mer ut av det enn jeg må. Halloween er ingen norsk skikk, i motsetning til julen, men jeg gjør det jeg må gjøre i forhold til at ungene mine skal synes det er greit. |
|
|
|
#150 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Er julen norsk?
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Alt er jo så "kommerst" blitt, men julen har jeg et forhold til. Halloween var ikke noe jeg husker fra min barndom, og min oppvekst, derfor betyr det ikke noe for meg rett og slett, og om jeg hadde kunnet, så hadde jeg også skrudd av ringeklokka og utelyset. |
|
|
|
#152 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg tenker at tiden forandrer seg, og ting er jo ikke sånn som det var når vi var unger liksom.
|
|
|
#154 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Noe av det som irriterer meg mest på FP og andre steder, (jeg har en i nær omgangkrets som er slik også) er når man sier noe åpenbart dumt og lite gjennomtenkt, får motbør på det og svarer enten: "Vel, det mener jeg og det står jeg for." Eller: "Jeg vil ikke snakke mer om det." Man kan ikke bare slenge ordene verdier eller prinsipper bak et hvilkensomhelst dusteutsagn og dermed gi det et godkjentstempel. Djeez. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Borte
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Vi har hatt godteri i hus selv om våre barn ikke har gått Halloween-runde også. Jeg klarer liksom ikke å irritere meg over søte, små som har kledd seg ut som spøkelser og monstre.
|
|
|
#157 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg tror jeg skal gå til innkjøp av Bridgeblanding, Operamints og mokkabønner i dag. Sånn for sikkerhets skyld. Og så får jeg sikkert beholde alt selv! |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Eklektisk
|
Julen er opprinnelig en skikk fra Norden. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Eklektisk
|
Jeg liker alt det veldig godt. Ikke alt i Bridgeblandingen, kun hvis jeg er desperat. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ferdiglada
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Mandelstang, spesielt mini-versjonen, er også skikkelig godt!
|
|
![]() |
|
|