Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Husmorfeil jeg stadig begår

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 11:09   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husmorfeil jeg stadig begår

DET er jeg også altså. I aller høyeste grad.

Jeg bare ser for meg at det måtte blitt bra grisete å få opp eggene etterpå, og, ehh... er egg egentlig rene?

Jeg er sjuske som fy, men jeg lager ikke mer arbeid for emg selv enn nødvednig, og å knekke egg som er innkokt i tomatsulle virker grisete og arbeidskrevende. Å slenge dem i rent vann/eggekoker er arbeidsbesparende i så måte, fremfor å må+tte rengjøre dem for tomtsaus. OG tenke på om jeg fikk "urene greier fra utsiden av egg" i suppa.

Kjenner at det er like greit vi aldri bruker egg i tomatsuppe. Og muligens ikke bruker tomatsuppe så ofte heller...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.