Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 20:11   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var jeg så uklar? Som sagt: Jeg kan ikke lese PM-er til andre og har dermed aldri gjort det, og det ligger per i dag ingen teknisk mulighet inne for å lese PM-er. Jeg har aldri hørt at noen andre adminer har lest PM-er og tror heller ingen har gjort det eller kommer til å gjøre det. Om du er trygg eller ikke får du nesten vurdere selv ut fra svaret.

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Skilpadda - Jeg vet at du ikke kan SQL, dermed skjønte jeg at du mente at du ikke har kunnskapen som skal til. (Det er sjelden man kan si om deg. ) Men det kan se ut som du mener at du ikke har rettighetene på svaret ditt. Rettighetene har du, men du får ikke til fordi du ikke kan skrive den spørringen som skal til.

Joda. Det er klart "jeg kan ikke gjøre dette" kan tolkes som enten "jeg har ikke tilgang til å gjøre dette" eller "jeg har ikke kompetanse til å gjøre dette". Men hovedpoenget mitt var i grunnen det jeg har uthevet ovenfor, og i forhold til det spiller det knapt noen rolle om akkurat hvilken tolkning av "jeg kan ikke" man velger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.