![]() |
#121 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ignore
Sånn gjør jeg også. Men jeg leser innleggene da.
![]() |
#123 |
Borte
|
Nei, det er jeg enig i. Jeg ønsker heller ikke en så sterk funksjon her som den på FB.
![]() |
#124 |
Administrator
|
Det er der det som ble nevnt tidligere i tråden om grader av ignorering kommer inn. Slik som det er i dag så vil du kunne se om noen du ignorerer har deltatt, da kan du velge å lese det som er skrevet. Hvis ikke de du har ignorert har deltatt så gjør det ingen forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det tenker jeg er helt greit. Man velger hvem man gidder å diskutere med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjølpes, jeg blir nærmest paranoid av sånt.
![]() |
#127 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IgnoreMer kaffe noen? her var det mye gruff.
![]() |
#128 |
ctrl+z
|
![]() Sv: IgnoreJeg har sluttet å bruke ignorerer-funksjonen nettopp pga svakhetene BM skisserer og setter heller det mentale filteret på. For meg er det ikke bare irritasjon som kan nære årsak til ønsket om ignorering, men ensidig fokus på saker jeg sliter med å forholde meg til f.eks. Det er jo ikke for å egle opp andre, mer å personalisere forumet og tilpasse det slik at jeg trives med bruken.
![]() |
#129 |
Borte
|
Men hvis jeg skjønner at jeg går glipp av vesentlige sammenhenger så bare åpner jeg de ignorerte innleggene og leser dem. Eller jeg lar være å svare i tråden.
![]() |
#130 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nå tenkte jeg ikke på deg personlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Passiv
|
![]() Sv: IgnoreSånn når det gjelder behov for å ignorere så vet jeg at det er flere enn meg som ikke helt tåler å gå inn i alle slags tema altså. |
![]() |
![]() |
#132 |
Borte
|
OK. Jeg trodde du fortsatt responderte ut fra mitt første innlegg.
![]() |
#133 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skrev bare det med skrifttypene for å se om BM ingorerer meg. Han har ikke kommentert, ergo gjør han nok det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Hertuginne
|
![]() Sv: IgnoreHåkkei, det blir lenge til neste gang jeg prøver meg på Comic Sans, det tar jo vinter og vår å bytte skrifttype når man sitter på iPad.
![]() |
|
|