Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ignore

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 10:06   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

og- blir man irritert av enkelte skrifttyper? Really?

Noen skrifttyper er helt idiotisk vanskelige å lese på liten skjerm. Så om jeg surfer mye fra iphone hopper jeg glætt over alle innlegg som ikke er skrevet i standardfont. Og hva er greia, egentlig? "Jeg tror at jeg vet mye bedre enn de som har laget standarden hva som egentlig er best skrift, så derfor bruker jeg tid i hvert eneste innelgg på å faktisk skifte font!"

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.

Bruker B (som ignorerer A): Jeg, derimot, synes at aspekt x er viktig. Og det har jo ingen nevnt her, så da sier jeg det her: Aspekt x er bra og viktig.

Bruker A: Men det har jeg jo sagt!? Jeg sa jo at aspekt x er viktig fordi sånn og slik.

Bruker B: Jeg gjentar meg selv, da ingen ser ut til å nevne aspekt x. Det er jo viktig fordi sånn og slik.

Og sånn går no dagan.

Det har skjedd meg. Jeg er sikkert ignorert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.