Sv: Ignore
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
Er det så merkelig at man bruker ignoreringsfunksjonen? Jeg gjør det av og til når jeg har lyst til å bruke FP uten å bli provosert eller gå inn i noen diskusjoner. Gjerne om det har vært litt heftig diskusjon og jeg føler for å beskytte meg litt mot de jeg er uenig med. Da tar jeg bort innleggene derfra en stund og får litt sjelero, og så åpner jeg for innleggene igjen siden.
Ellers måtte jeg fnise litt av det med naken dame i avataren for det har jeg også hatt på ignoreringsfunksjonen for. Nå bare scroller jeg raskt forbi lettkledd-avatarer, men det er jo ikke alltid det passer seg med lettkledde damer på skjermen.
Jeg syns dog ikke at det har noen hensikt at de som blir ignorert får beskjed. Det er jo ikke for deres del at jeg ignorer dem. Bare for meg selv.
Jeg synes at man på et diskusjonsforum enten får takle å kunne se dem som deltar i diskusjonen ellers så får man holde seg unna forumet en stund.
IRL er det også folk man ønsker å ignorere, men deltar man i diskusjon hvor de deltar kan man ikke velge dem bort.
Jeg prøvde en gang ignorefunksjonen for moro skyld her inne og det ble virkelig bare dumt. Folk som ignorerer hverandre og likevel deltar i tråder kan jo ødelegge diskusjoner fullstendig med sin "uvitenhet" om hva som har skjedd i tråden.
Nei jeg mener faktisk at man får enten diskutere med alle eller holde seg unna.
Å kunne reservere seg fra å lese andres blogger derimot tenker jeg må være helt fair.
|