|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg må også si at å bli sint og ville ta tilbake et smykke hun angivelig fikk av denne snille familievennen og kona til konfirmasjonen, ikke er helt normalt i forhold til konfirmasjonsgaver. Det er vel typisk mer kjærlighetsgave-problematikk. |
|
|
|
|
#402 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Ekling, ekling, ekling!
|
|
#403 |
|
Off the map.
|
Nei, ikke sant!
|
|
#404 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har tro på mennesket, jeg er sikker på at noen av vitnene forsvaret har kalt inn har mest lyst å stikke nå. Jeg vil bare ikke tro noe annet, men tiden vil jo vise. |
|
|
|
|
#405 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg håper virkelig du har rett. Det ser ut som om noen begynner å reagere i lokalmiljøet, i følge vg.no.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#406 |
|
Yes, we can!!
|
Nettopp.
|
|
#408 |
|
Panzerekstremfeminist
|
På tide.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#409 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg lurer på om ordførerens kone synger Tammy Wynett eller Lily Allen akkurat nå.
|
|
#410 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSyke mannen! |
|
|
|
|
#411 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEg kom til å tenke på saka om Søviknes - meiner det var i 2001. Eg lurer på om den hadde blitt håndtert på ein annan måte i dag - det håpar eg verkeleg. Han var over 30, ho var 16, ho meinte det var valdtekt, han nekta først plent at det hadde skjedd, men sa etterpå at det var frivillig. Saka blei henlagt på under eit døgn. Kva ville ein ha gjort i dag? Eg håpar verkeleg at ein hadde lagt inn større innsats.
|
|
#412 |
|
Elsker gamlis- godis
Jeg vet ikke. Men han har jo nektet på alt, og tilstår nå det som de har bevis for. (åff kårs) Det vil jo være helt absurd dersom hun var klar over alt dette da hun ga sitt intervju i vår og sa hvor fælt dette var for dem og hvor grusomt det var at hun kunne gjøre noe sånt mot mannen hennes.
|
|
#413 |
|
Off the map.
|
Ja, hun kan ikke kjenne til disse Skype-meldingene? Jeg vil bli veldig overrasket om dette ekteskapet overlevde denne dagen.
|
|
#414 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet virker som om AP har begynt å våkne:
|
|
#415 |
|
X First Lady
Det spørs om han har makt over henne også. Synes hun så nokså kuet ut. |
|
|
|
|
#416 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er klart, en voksen ordfører trenger å bruke stopp-regel når han blir uskyldig antastet av en bøllete 13-åring.
|
|
#417 |
|
villende
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFy, for en sak. Jeg kjenner at jeg blir kvalmere og kvalmere og jeg har ikke lyst til å forestille meg hva meldingene som ikke gjengis i media inneholdt. Stakkars, stakkars jente! Jeg fatter ikke at en voksen, respektert mann kan finne på å tenke at den typen forhold de to helt åpenbart hadde er greit på noe som helst plan. Og jeg fatter ikke, virkelig fatter det ikke, hvis karaktervitnene hans er villige til å backe ham etter det som har kommet frem i dag. |
|
|
|
|
#418 |
|
weird
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEr det flere enn meg som, i tillegg til å reagere med avsky og bekymring for jenta, håper man følger litt med på mannen også og vurderer suicidfare etc? Jeg er rett og slett litt bekymret for ham også, jeg. Og hva det ville gjøre med jenta om noe sånt skjedde.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#419 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFor alle parters del håper jeg de har folk som kan støtte de gjennom saken. Dette er et krysspress fra alle kanter, og må være vanskelig å holde ut som menneske, og da tenker jeg både på tiltalte med kone og fornærmede med familie. Kan ikke være lett for noen av de å få alt brettet ut på trykk og på nett, så alle kan se. |
|
|
|
|
#420 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeTo sjeler en tanke Kie! |
|
|