Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 21:09   #81
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

En film jeg har prøvd å se flere ganger,men etter 30 min sovner er Jakten på rød oktober.. U-båt filmer er generelt kjedelig.

Har også sett en hel haug med halvdårlige/dårlige filmer som man skrur av. Og de er så elendige at jeg ikke gidder å huske titler.

Livet er for kort til å se dårlig filmer, lese dårlige bøker og drikke dårlig rødvin.

Gammel 12-04-07, 21:12   #82
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har sett begge, men forsvant vekselvis inn i en parallelldimensjon for å minske lidelsen:

-Citizen Kane
-Syriana

Jeg gjorde det samme med Citizen Kane. Det er liksom en film man ha sett, men jeg klarte ikke å engasjere meg. De to første gangene jeg prøvde sovnet jeg på akkurat samme plass (starten da de ruller opp avisforsider eller hva det nå er), men sta som jeg var skulle jeg se denne filmen. Det endte med at jeg har satt foran tv og den har vært på, men jeg aner fremdeles ikke hva som skjedde.
Jeg var da yngre og dummere enn jeg er nå. Nå gidder jeg ikke se filmer man bør se.

Gammel 12-04-07, 21:14   #83
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

U-båt filmer er generelt kjedelig.

Og de som foregår i fly.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:14   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hm. Sånn at når jeg sier jeg ikke likte Fisher King, så kan ikke du like meg? Er det det du mener?

Nei, ikke den, men hvis du sier at du ikke liker Lost in Translation, så ... må jeg i hvert fall jobbe litt hardere for å kunne like deg.

Gammel 12-04-07, 21:17   #85
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, ikke den, men hvis du sier at du ikke liker Lost in Translation, så ... må jeg i hvert fall jobbe litt hardere for å kunne like deg.

Den likte jeg.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:17   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Trodde nesten den var obligatorisk?

Den er vel kanskje egentlig det? Det er litt tilfeldig at jeg ikke har sett den, men etter Saving Private Ryan har jeg dessuten blitt mer skeptisk til Schindler's List også, og jeg ser ikke bort fra at jeg aldri kommer til å se den.

Gammel 12-04-07, 21:19   #87
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er vel kanskje egentlig det? Det er litt tilfeldig at jeg ikke har sett den, men etter Saving Private Ryan har jeg dessuten blitt mer skeptisk til Schindler's List også, og jeg ser ikke bort fra at jeg aldri kommer til å se den.

Men; hva i all verden får deg til å sidestille de to?

Gammel 12-04-07, 21:21   #88
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

U-båt filmer er generelt kjedelig.

Das Boot... Holdt på å bli gal av den "pling"-lyden tilslutt.

Men så den ferdig da. Begge gangene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:22   #89
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer aldri til å se Schindlers List. Orker ikke.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:22   #90
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg gjorde det samme med Citizen Kane. Det er liksom en film man ha sett, men jeg klarte ikke å engasjere meg. De to første gangene jeg prøvde sovnet jeg på akkurat samme plass (starten da de ruller opp avisforsider eller hva det nå er), men sta som jeg var skulle jeg se denne filmen. Det endte med at jeg har satt foran tv og den har vært på, men jeg aner fremdeles ikke hva som skjedde.

Dumme meg dro på filmklubb for å se Citizen Kane. Det er grusomt når man faktisk ikke kan sovne. Hjemme slipper jeg unna med "jeg må bare hvile øynene litt".

Gammel 12-04-07, 21:26   #91
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Spielberg ...
Ja, og så WW2, da.

Og så kaster jeg ut en herlig brannfakkel: Cinema Paradiso! Selger den billig, brukt kun 1 gang.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:27   #92
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Das Boot... Holdt på å bli gal av den "pling"-lyden tilslutt.

Men så den ferdig da. Begge gangene.

Jeg har så lyst å like Das Boot, men sovner alltid sånn ca etter to timer. :erfart opptil flere ganger:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:28   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg sidestiller dem ikke akkurat (vanskelig å gjøre, siden jeg bare har sett den ene), men jeg er mindre begeistret for Spielbergs "seriøse" filmer enn jeg er til underholdningsfilmene hans. Jeg liker ikke Saving Private Ryan, som er en av de mest seriøse og kritikerroste filmene hans (og som dessuten også handler om 2. verdenskrig), og det gjør at jeg har blitt litt mer skeptisk til om jeg har lyst til å se den åpenbart meget seriøse og kritikerroste filmen Schindler's List.

Gammel 12-04-07, 21:28   #94
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Spielberg ...
Ja, og så WW2, da.

Men det går jo ikke an.

Gammel 12-04-07, 22:13   #95
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sidestiller dem ikke akkurat (vanskelig å gjøre, siden jeg bare har sett den ene), men jeg er mindre begeistret for Spielbergs "seriøse" filmer enn jeg er til underholdningsfilmene hans. Jeg liker ikke Saving Private Ryan, som er en av de mest seriøse og kritikerroste filmene hans (og som dessuten også handler om 2. verdenskrig), og det gjør at jeg har blitt litt mer skeptisk til om jeg har lyst til å se den åpenbart meget seriøse og kritikerroste filmen Schindler's List.

Saving Privat Ryan var ganske dum synes jeg, men Schindlers liste var som et slag i magen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:19   #96
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har så lyst å like Das Boot, men sovner alltid sånn ca etter to timer. :erfart opptil flere ganger:

Das Boot er veldig, veldig bra. Men ikke noen kosefilm akkurat.

Gammel 12-04-07, 22:21   #97
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Saving Privat Ryan var ganske dum synes jeg, men Schindlers liste var som et slag i magen.

Jeg synes ikke SPR var dum, akkurat - og den var veldig godt laget og spilt - men jeg synes slutten slo bena under resten av filmen og ødela hele problemstillingen, og det irriterte meg mer og mer jo mer jeg tenkte på det, så etter hvert ble jeg ganske sur på hele filmen og på Spielberg også.

Gammel 12-04-07, 22:22   #98
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Dancer in the dark!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:23   #99
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Blair Witch Project er skikkelig tragisk og ble aldri sett ferdig.
Har sett flere filmer halvveis og gitt opp, men husker få navn.
Mobber gubben innimellom fordi han leide DOA (Dead on Arrival) og den var SKIKKELIG dåelig. (ble heller ikke sett ferdig av meg)

Brokeback Mountain var en skuffelse, men mulig fordi den var blitt skrytt op i skyene. Handlingen var jo egentlig ganske tynn, men klart en homohistorie må jo bli noe stort når det kommer fra USA.

Gammel 12-04-07, 23:06   #100
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Eraserhead.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.